Developer
& Producent : SEGA / AM2 Platforma : SEGA Dreamcast Ilość bloków dla VMU : 11 Gra Obsługuje : Pad,
VMU, Vibration Pack, Modem, Arcade Stick Liczba graczy : 1 - 2 Liczba GD-Rom : 1
SPIS
TREŚCI: 1. Ogólne zasady gry. 2. Tispy i sekrety. 3. Ciosy i opisy postaci.
1.OGÓLNE
ZASADY GRY
MAM DLA WAS PORADNIK DO WEDŁUG MNIE NR.3 bijatyk na DC za VF3,DOA2 czyli
Fighting Vipers.Macie tu zawarte podstawowe wiadomości i zagrania.Grajcie i
kombinujcie bo gra ma dużą głębie.POWODZENIA i kopcie dupy kumplom i
kumpelom.
X+Y+B+A+START - resetuje grę
P - czyli punch (ręka)
K - czyli kick (noga)
G - czyli guard (garda)
CANCEL - czyli zatrzymanie ciosu lub comba przez wcisnięcie G(gardy) i zmiana
na inne zagranie.Jest to bardzo przydatne ale trzeba troche potrenować.
Potrenujcie np. Bahn'em (np.p,p+K), Jane(P,P,K).Wyczujcie sprawe.
UCIECZKA Z RZUTU - P+K+G to taka kombinacia,póżniej można się fajnie
wymieniać z wrogiem,zmieniając rzut na np.cios!
WSKOK NA ORGODZENIE - mogą wykonać je tylko wybrane postacie,np.Mahler,Picky
taką kombinacją : UB,U oczywiście blisko ogrodzenia !!
ODBICE SIĘ OD OGRODZENIA - UB,UF-lekkie odbice;UB,UF+P+K+G-dalekie odbice
ZATRZYMANIE SIĘ PO "WALL SLOW" (CZYLI PCHNIĘCIU NAS NA ŚCIANĘ
P+G) - naciskajcie szybko b+P+K+G lub b+K
Kierunki: f-czyli przód, b-czyli tył, u-czyli góra, d-czyli dół, fd-czyli
przód/dół(ukos) itd. Co znaczą skróty: qcb,qcf,hcf,hcb,fcf,fcb: qcf - ćwierć kółka do przodu qcb - ćwierć kółka do tyłu hcf - połowa kółka do przodu hcb - połowa kólka do tyłu fcf i fcb - całe kółko do przodu lub do tyłu Powiększone litery np."K" ozn. chwilę przytrzymaj itp. Literka "n" ozn.naciśnij i szybko puść. f,f(przytrzymaj)-Bieg f,b,f,b,P+K+G - Zrzucenie zbroi f+P+K+G - Super K.O
RECOVERY (ODZYSKANIE KONTROLI)
P+K+G - Air Recovery (w powietrzu),możemy w tym czasie wykonać cios. P+K+G - Ground Roll (na ziemi) u lub d+P+K+G - Roll na którąś ze stron b+P+K+G - Roll do tyłu
P lub K lub d+K - Counterattack u+P+K+G - Side step do góry d+P+K+G - Side step w dół
Zwykłe Countery,którymi możesz zniszczyć wrogowi zbroję oraz klatke na
arenie:
b+P lub b+K - Wysoko G&A db+P lub db+K - Nisko G&A
JUGGLE,JUGGLE STARTER - wiadomo podbicie do góry,po którym możemy pakować
ciosy w powietrzu STUN - chwilowy brak kontroli nad zawodnikiem po jakimś ciosie trwający około
1s. Np. wykonajcie Bahnem:b+P+K,a potem można coś wpakować np. sprubójcie
Bahnem: b+P+K,db+P+K,G,P+K pamiętacie o Cancel(G) i szybkości!!!! MAJOR COUNTER - cios wybrowadzony szybciej niż cios wroga,dzięki czemu niektóre
ciosy zmieniają się np. w Juggle Starter. DOBICIA - ciosy wykonywane na leżącym przeciwniku SCIANA - sciana służy przedewszystkim do wykonywania juggli,które np. nie
wchodzą na arenie oraz do rzutów.Można się od niej odbić,wskoczyć,zawiesić
na niej wrogaitp. USE TRHOW - złapanie rzutem przeciwnika w odpowiednim momencie (np. w czasie
gdy robi Combo) dzięki czemu rzut ciut jest silniejszy.
Pamiętajcie,że jeśli stracicie zbroję będziecie otrzymywać większe obrażenia(
x 1.25 ) oraz automatycznie tracicie na wadze. Należy również pamiętać o
zakończaniu walki są one następujące: zwykłe k.o,wyrzucenie wroga za
teren ringu,zawiesznie przeciwnika na ogrodzeniu(odpowiednio wybijający w
powietrze cios końcowy),Super K.O i rozpierniczenie klatki (mocny wybijący w
góre cios końcowy),można wykończyć także przeciwnika zrzucając zbroje
(efekt podobny do Super K.O z małą różnicą,którą sprawdzcie sami) ale w
tym momęcie wróg musi mieć bardzo mało życia a my musimy być blisko
niego!.
I małe wyjaśnienie co do niektórych Zagadnień występujących w Rankingach
FV2: SUPER K.O 1 - polega to na tym że wykonując to K.O musimy w opcjach przesunąć
je na OFF i wygrywamy tylko 1 rundę! SUPER K.O 2 - polega to na tym że wykonując to K.O musimy w opcjach przesunąć
je na ON i wygrywamy aż 2 rundy! SUDDEN DEATH - nagła smierć,po remisowych walkach,przciwnicy mają mało
energii życiowej DRAW - remis w walce VICTORY STEAK - ranking wygranych pojedynków z drugim graczem w trybie Arcade
Mode JUDGE - wygrana z przeciwnikiem na czas
2.TIPSY
I SEKRETY
Graj jako B.M Pokonaj B.M w Arcade lub Random Mode urzywając Super K.O
Graj jako Del Sol Skończ Random Mode i wcześniej pokonaj pojawionego się Del Sol'a.Jeśli się
nie pojawi nie odkryjesz go.
Graj jako Kuhn Aby go odkryć najpierw musisz dojść do Bonus Stage w Arcade Mode i pokonać
Mahler'a przed czasem 5:50 = więc się sprężajcie. Gdy pojawi się Khun w
następnej walce musisz także go pokonać i skończyć grę bez kontynuacji.
Potem wpadnie jeszcze B.M i zrzuci zbroję pokonaj go i Khun odkryty!
!!!ABY ODKRYĆ WSZYSTKIE POSTACIE MOŻESZ GRAĆ NA POZIOMIE VERY EASY!!!!!
INNE ZAKOŃCZENIA Przejdź grę bez kontynuacji. Przejdż grę bez kontynuacji B.M lub Kuhn'em
Pausa inna: Naciśnij Start aby zatrzymać walkę, i naciśnij X + Y.
Drugi wdzianko dla postaci: Najedź na postać i przyciśnij Górę lub Dół.W trybie VERSUS naciskamy R.
Kostium 'Pielęgniarki' dla Honey Skończ Arcade Mode lub Random Mode z 5(lub więcej) wygranymi walkami przez
Super K.O. Przytrzymaj R kiedy wybierzesz Honey i wciśnij Y będziesz miał
dwa dodatkowe stroje.Aby uruchomić drugi wciskamy drugi podstawowy strój(czyli
do góry) i potem R+Y!
Original Kuhn Przytrzymaj R kiedy najedziesz na Kuhn'a a zobaczysz jego inny kolor.Drugi strój
tak jak w przypadku Honey.
SECRET SUPER K.O Na planszy gdzie płynie lawa,zastosujcie SUPER K.O a zobaczycie ciekawy
efekt,czyli ryczącego dinozaura !!!
WYBÓR GESTÓW PRZED WALKĄ I PO WALCE Naciskaj poprostu przed rozpocząciem walki i przed zakończeniem :A,B,X lub
Y.
INNE UJĘCIĘ PRZED ROZPOCZĘCIEM WALKI Gdy grasz w trybach Arcade,Random lub Survival,przed rozpoczęciem walki
trzymaj wciśnięty kierunek do góry a zobaczysz nowe ujęcia na każdej z
aren !
SPECIALNE ZAKOŃCZENIE WALKI DLA BAHN'A Aby udało się to wykonać,zróbcie następujące rzeczy. Wybierzcie Bahn'a
potem podczas walki wygrajcie z przeciwnikiem decydującą rundę koniecznie
na PERFECT i zadajcie mu ostateczny cios - Rising Iron Shoulder (b,f,f+P+K)
tak aby rozwalić ogrodzenie na planszy. Zobaczycie duży czerwony japoński
napis !!
Prawdopodobnie jest ich więcej więc czekajcie lub próbujcie sami coś
wykombinować!!
2.CIOSY
I OPISY POSTACI
-------------------------------------------------------------------------------- B . M -------------------------------------------------------------------------------- "LEADER" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - ??? WZROST ~ 195cm WAGA ~ 110kg ZAJĘCIE - ??? SPECJALNOŚĆ - ZABÓJCZE STRINGI (czyli cholernie długie kombinowane komba) HOBBY - ??? CECHY - ??? ULUBINONA MUZYKA - ???
HISTORIA
Właściwie nic o nim nie wiadomo oprócz tego,że poraz kolejny stoi na czele
hierarchi w FV2 .
P - Iron F.I.S.T. P,K - PK Combo P,K,P - Iron Bomber P,P - PP Combo P,P,f+P - Switch Upper P,P,P - Strong Upper P,P,K - PPK Combo P,P,f+K - Attack Combo I P,P,f+K,K - Metal Crash P,P,f+K,P - Attack Combo II P,P,f+K,P,f+P - Attack Combo III P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Mad Ceremony d+P - Low Fist d+P,K - Low PK Combo f+P - Heavy Blowing Out f+P,P - Blowing Out Combo I f+P,P,K - Barret Style f+P,P,K,P - Heavy Barret f+P,P,P - Blowing Out Combo II f+P,P,P,f+P - Blowing Out Combo III f+P,P,P,P - Non-Stop F.I.S.T. f+P,P,P,K - Blowing Out PPK Combo f+P,P,P,f+K - Barret Combo I f+P,P,P,f+K,K - Army Bruise f+P,P,P,f+K,P - Barret Combo II f+P,P,P,f+K,P,f+P - Barret Combo III f+P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Seven Pistols b+P - Power Fist b,f,f+P - Big Viper HCF+P - Death's Finale K - High Kick K,P - High Smash K,P,K - High Blur Iku K,P,K,P - Full Blake K,P,P - Machine Gun March K,P,P,f+P - Wild Charge K,P,P,P - Machine Gun Rush K,P,P,K - KPPK Combo K,P,P,f+K - K Attack Combo I K,P,P,f+K,K - Organ Breaker K,P,P,f+K,P - K Attack Combo II K,P,P,f+K,P,f+P - K Attack Combo III K,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Cancer Cascade K,K - High Double Kick f+K - Cancer Fire df+K - Twister Leg df+K,K - Underground Twister df+K,K,K - Gracious Twister df+K,K,K,P - Splitter Ruined I df+K,K,K,P,P - Splitter Ruined II df+K,K,K,P,P,P - Splitter Ruined III df+K,K,K,P,P,P,f+P - Twister Combo df+K,K,K,P,P,P,P - Twister Rush df+K,K,K,P,P,P,f+K - Dancing Murder I df+K,K,K,P,P,P,f+K,K - Chronics Typhoon df+K,K,K,P,P,P,f+K,P - Dancing Murder II df+K,K,K,P,P,P,f+K,P,f+P - Dancing Murder III df+K,K,K,P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Endless Pain df+K,K,K,P,P,K - Cancer Parade df+K,K,K,P,P,K,K - Over Blood df+K,K,K,P,P,K,P - Cancer Parade II df+K,K,K,P,P,K,P,P - Cancer Parade III df+K,K,K,P,P,K,P,P,P - Blood Sea db+K - Showtime b+K - Sedona Impact u,d+K - Guillotine Leg u,d+K,K - Roll Free Leg u,d+K,K,P - Crack Combination d+K - Stan Kick b,b+K+G - Turn Escape (kiedy jesteś pod ścianą w pułapce) b+K+G - SPETSNAZ Knee db+K+G - Viper Tail db+K+G,K - Viper Fang db+K+G,K,P - Viper Lance I db+K+G,K,P,P - Viper Lance II db+K+G,K,P,P,P - Viper Lance III db+K+G,K,P,P,P,f+P - White F.I.S.T. db+K+G,K,P,P,P,P - Black Nail db+K+G,K,P,P,P,f+K - Dragon Tail I db+K+G,K,P,P,P,f+K,K - Hydra Combo db+K+G,K,P,P,P,f+K,P - Dragon Tail II db+K+G,K,P,P,P,f+K,P,f+P - Dragon Tail III db+K+G,K,P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Salamander Combo db+K+G,K,P,P,K - Iron Beast I db+K+G,K,P,P,K,K - Wild Soldier db+K+G,K,P,P,K,P - Iron Beast II db+K+G,K,P,P,K,P,P - Iron Beast III db+K+G,K,P,P,K,P,P,P - Hangregolgonz d+K+G - Snake Tail d+K+G,d+K - Twin Head d+K+G,K - Snake Fang
-- RZUTY --
P+G - Baring Slowness P+G - Frank Slum (prawa strona wroga) P+G - Frank Drop (lewa strona wroga) d+P+G - Brain Buster b,f,b+P+G - Bridge Destroyer HCB+P+G - Power Twister HCF+P+G - Back Bone Crusher P+G - Giant Weight (oboje blisko ściany) P+G - Iron Cage (wróg na przeciw ściany) P+G - Back Drop (rzut od tyłu) df,df+P+G - Face Crusher (wróg jest schylony)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer u+K - Rolling Sobat U+P - Thrust Punch Air U+K - Jumping Toe u,K - Pogo Kick u,d+K - Low Cutting Kick U,n,K - Air Rolling Sobat U,n,d+K - Air Diving U,N,d+K - Flare Kick U,N,K - Flare Toe U,f+K - Reception Desk Air Kick U,b+K - Backing Air Kick U,P - Jumping Hammer U,P+K+G - Down Hammer
P - Shadow F.I.S.T. P,P - Reverse Mode I P,P,K - Reverse Mode II P,P,K,P - Reverse Mode III P,P,P - Shadow Blowing Out P,P,P,f+P - Shadow Switch Upper P,P,P,P - Shadow Strong Upper P,P,P,K - Black Combo P,P,P,f+K - Shadow Style I P,P,P,f+K,K - Dangers Shadow P,P,P,f+K,P - Shadow Style II P,P,P,f+K,P,f+P - Shadow Style III P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Black Monster d+P - Under Nail d+P,K - Under PK Combo K - High Shadow Kick d+K - Shadow Stan Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
u+P - False Start Devil d+K - Bitch Kick
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Restless Raven
-------------------------------------------------------------------------------- BAHN -------------------------------------------------------------------------------- "High School Leader with full of Obligation and Humanity" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - 19 LAT WZROST - 185cm WAGA - 82kg ZAJĘCIE - STUDENT SPECJALNOŚĆ - ATAK POJEDYŃCZYMI PUNCHAMI,JUGGLE,TRUDNE ZAGRANIA HOBBY - KARATE CECHY - GORĄCA KREW,WRAŻLIWY ULUBINONA MUZYKA - Japoński Rock
HISTORIA 2 lata temu przybył do Armstone City w poszukiwaniu swojego ojca,który
porzucił jego matkę. Gdy niestety tu go nie zastał postanowił opuścić miasto,ale teraz powraca
gdyż nie został złapany podczas polowania na uczestników turnieju.Wie,że B.M jest nadal w mieście i
dlatego zdecdował się stanąć do turnieju,tym razem chce go zabić.
P - Turning Knuckle d+P - Turning Osamu Knuckle K - Turning Roll Kick d+K - Turning Roast Pin Kick u+K - Turning Punishment Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Stopping Punch d+P,P - Pulling d+K - Anti Kick u+P - Special Attack
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Great Cannon
-------------------------------------------------------------------------------- CHARLIE -------------------------------------------------------------------------------- "High Schooler Viper with BMX" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - 17 LAT WZROST - 188cm WAGA - 67kg ZAJĘCIE - UCZEŃ SPECJALNOŚĆ - ATAKI NA BMX HOBBY - JAZDA BMX CECHY - GORĄCY TEMPERAMENT I NIE LUBI PRZEGRYWAĆ ULUBINONA MUZYKA - Funk, Acid Jazz
HISTORIA Jest uczniem jednej ze szkół w Armstone City(tej samej co Picky).Kiedy był
jeszcze mały porzucili go rodzice.Wraz ze siostrą dorastał w miejskim kościele.Kocha
jazdę na BMX. Jego odwiecznym rywalem jest Picky i dlatego staje do turnieju aby
udowodnić,że to on jest lepszym wojownikiem "Viper".
(Pozycja bez roweru) P - Beat 1 P,P - Beat 2 P,P,P - Acid Beat P,P,P,K - Acid Beat -> Knee F+P - Acid Jab P,f+P - Double Rush P,n,f+P - Double Rush P,f+P,P - Triple Rush P,f+P,P,K - Triple Rush -> Heel Drop P,f+P,P+K+G - Rush -> (koniec odwrócniea plecami) f+P - Elbow f+P,P - Double Elbow f+P,P,K - Double Elbow -> Knee f+P,P,f+K - Bar Hop -> (Wskok na rower) f+P,P,b+K - Bar Hop Flip -> (koniec odwrócenia plecami na rowerze) df+P - Upper df+P,K - Funky Heel d+P - Sit Jab b+P - Block Upper D,n+P - Standing Upper K - High Kick K,K - High Time f+K - Front Kick df+K - Hukey df+K,K - Hukey 2 df+K,K,P - Hukey 2 -> Elbow df+K,K,d+K - Double Front Kick -> Roast Pin Kick d+K - Beat -> Low Row d+K,K - Beat -> Low/High db+K - Block Break b+K - Block Knee ub+K - BMX Ride -> (Wskok na rower) u+K - Coin u,d+K - Heel Drop QCF+K - Steel Spin Kick D,n+K - Stand Heel D,n+K,K+G - Stand Heel Drop d+P+K - Tumbling d+P+K,d+K - Fake Tumbling b+P+K - Groove Elbow P+K - Swinging Charlie P+K,P - Double Swinging Charlie P+K,P(trzymaj) - Ankle Death K+G - Funky Knee b+K+G - Back Flip db+K+G - Back Flip -> (Wskok na rower) d,d - (Wskok na rower)
(Techniki na rowerze) P - Ride Jab d+P - Tail Hop f+P - 360 df+P - Wrecking Hammer K - Burley -> (zesokok z roweru) K[n,n,n] - Wheelie -> Burley -> (zesokok z roweru) f+K - Front Hop Boomerang b+K - Back Hop Boomerang P+K - Wheelie d+P+K+G - Sprint Position P+K+G - Caboose P+K+G,P - Low Caboose Footer -> (zesokok z roweru) P+K+G,f+P - Crazy Gee Hitchhiker -> (zesokok z roweru) P+K+G,f+P,P - Over The Head -> (zesokok z roweru) P+K+G,f+P,P,P - Overhead Swing Charlie -> (zesokok z roweru) P+K+G,f+P,P,P[n,n] - Overhead Death -> (zesokok z roweru) P+K+G,K - Caboose Attack -> (zesokok z roweru) P+K+G,d+K - Caboose Bottom Attack b+K - Hang Glider (koniec odwrócenienia plecami) b+K,K - Double Hang Glider (koniec odwrócenienia plecami)
-- RZUTY --
P+G - Wall Slow P+G - Neck Driver (lewa strona wroga) P+G - Shoulder Blade (prawa strona wroga) d+P+G - Gyro Driver b+P+G - Flip Screwdriver QCF+P+G - Thornbacks Tea Screwdriver HCB+P+G - Circus Charlie df,df+P+G - Slow Stinger (wróg musi być schylony) df,df+P+G,P+K+G - Stinger Catch (wróg musi być schylony) P+G - Evil Wheel (na rowerze,blisko ściany) P+G - Wall Press (wróg musi być blisko ściany twarzą do niej) P+G - Shoulder Press(wróg musi być blisko ściany plecami do niej) P+G - Can Can (rzut od tyłu) b+P+K+G - Rocket Air (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer U+P - Jump Hammer U+K - Jumping Toe u,K - Hopping Kick u,d+K - Low Cutting Kick U,n,K - Air Roll U,N,K - Flare Toe U,N,d+K - Flare Kick U,n,d+K - Air Diving U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick U,P - Jump Hammer
-------------------------------------------------------------------------------- DEL SOL -------------------------------------------------------------------------------- "????????" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - ??? WZROST ~ 185cm WAGA ~ 80kg ZAJĘCIE - ??? SPECJALNOŚĆ - ATAKI ŚREDNIEGO ZASIĘGU HOBBY - ??? CECHY - ??? ULUBINONA MUZYKA - ???
HISTORIA
Tajemniczy zawodnik w masce. Chodzą pogłoski,że kiedyś był zapaśnikem..
P - Strong Fist of the Sun P,P - Body Blowing out of Gust P,P,P - Uppercut of Thundercloud P,P,f+P - Uppercut of Dark Clouds P,P,K - High Drizzle Combo Kick P,K - Spring Rain Change Attack P,K,P - Switch Upper of Downpour d+P - Low Fist of Spring Water f+P - Gust Elbow f+P,P - Gale Elbow f+P,P,P - Gust Tornado -> (koniec odwrócenia) df+P - Strong Upper of Night Sky HCF+P - The Solar Fist HCF+P[n,n] - The Solar Fist (MAX) b+P - Blocking Straight in the Earth P+K - Rock Hook P+K - Hook Upper of Taiki b+P+K - Slow Hook in Ridge Line b+P+K,P - Range of Mountains Style Uppercut b+P+K,P,P - Range of Mountains Double Upper K - High Kick f+K - Rotation of Satellite -> (koniec odwrócenia plecami) f+K,f,b+P+G - Revolution in Fixed Star K,P - Change Combo I in Gold Mine K,P,P - Change Combo I in Mine K,P,P,P - Change Combo III in Snow Mountain K,P,P,f+P - Change Combo IV in Volcano K,P,P,K - Attack Dance of Takebayashi K,P,K - Attack Combo I in Jungle K,P,K,P - Attack Combo II in Sea of Trees K,K - High Sidekick of Large River df+K - Accelerator Roll in Rapid Stream df+K,K - High Double Acceleration of Swift Current d+K - Low Kick of Riverbed d+K,K - High Kick Combo in the Bottom of a Lake db+K - Block Blake of Ebb Tide K+G - Joke Rake Kick of Moonlight Night f+K+G - Heel Dropkick of Shooting Star f+K+G,d+K - Kick Combo in Star Hollow f+K+G,d+K,K - High Kick Combo I in Mercury f+K+G,d+K,K,K - High Kick Combo II in Venus f+K+G,d+K,K,df+K - High Kick Combo III in Jupiter df+K+G - Spin Sidekick at New Moon f,f+K+G - Strong Leg Canon in the Wilderness db+K+G - Low Spin Kick of Shimizu d+K+G - Body Press of Desert -> (koniec odwrócenia plecami) P+K,P+K - Jump
Bug 2
-- RZUTY --
P+G - Light Turn Steiner of New Leaves (z prawej strony wroga) P+G - Light Turn Steiner of Dark Green (z lewej strony wroga) f+P+G - Pobably Car of Grove db+P+G - Front Suplex of Plain d+P+G - Large Cataract Brainbuster QCF+P+G - Peanut Crash of Lightning d,d+P+G - Jump Suplex of Meadow b+P+G - Spin Suplex of Snowfield b,f,b+P+G - Arm Bonn Bar in Precipice HCB+P+G - Windbreaker in Ravine HCF+P+G,u,d+P+G - Roll German in Mars HCF+P+G,u,d+P+G,f+P+G - Acrobat German in Saturn df,df+P+G - Coconut Crash of Thunder (wróg musi być schylony) P+G - Strong Head of Quartz (blisko ściany,przodem do wroga) b,f+P+G - Suplex of the Sea blisko ściany,przodem do wroga) b,f+P+G,QCB,ub,u+P+G - Suplex of Hell(blisko ściany,przodem do wroga) P+G - Black Arm in Valley(blisko ściany,rzut od tyłu) b+P+G - Back Wall Spin Bomb of Mountain Range (blisko ściany,rzut od tyłu) P+G - German Suplex of Full Moon (rzut od tyłu) b+P+G - Back Suplex of Thaw (rzut od tyłu) HCF+P+G - Immoral Spin of Drift Ice (wróg leży na ziemi) b+P+K+G - Jumping Crunch of the Sky (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer of Morning Mist u+K - Rolling Sobat of Uncultivated Field U+P - Thrust Punch Air of Drizzle U+K - Continental Jumping Toe u,K - Ogawa Hopping Kick u,d+K - Low Cutting Kick of Fallen Leaf U,n,K - Air Rolling Sobat Ice Hole U,n,d+K - Air Diving of Ice Needles U,N,d+K - Flare Kick of Silver Thaw U,N,K - Flare Toe of Icicle" U,f+K - Reception Desk Air Kick of Snow Mountain U,b+K - Backing Air Kick of Sacred Mountain U,P - Jump Hammer of Blue Sky U,P+K+G - Down Hammer at Midnight Sun
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight in Ocean f,F,K - Running Knee of Tidal Wave f,F,d+K - Sliding Kick Eddying Current f,F,P+G - Running Tackle of Red Tide f,F,uf+K - Running Jump Kick of High Tide
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Fist. at Dark Night d+P - Rolling Turn Fist of Cloudy Heaven K - High Turn Kick of Cave d+K - Stalagmite Down Kick u+K - Stone Pillar Sobat
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Elbow Drop of Meteorite d+K - Strike Stamp of Quagmire u+P - Wrecking Dive of Isolated Island
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Final Message of this Star
-------------------------------------------------------------------------------- EMI -------------------------------------------------------------------------------- "Super Elementary Pupil in search of her Grandfather" PŁEĆ - KOBIETA WIEK - 12 LAT WZROST - 153cm WAGA - 44kg ZAJĘCIE - UCZENNICA SPECJALNOŚĆ - ATAKI Z POZYCJI LEŻĄCEJ HOBBY - KOLEKCJONOWANIE 8-BITOWYCH GIER CECHY - ENERGICZNA,SPRYTNA ULUBINONA MUZYKA - TECHNO
HISTORIA Jest pupilką w prywatnej szkole w Armstone City. Aby zdobywać wiedze mieszkała,zamiast z rodzicami ze swoim genialnym dziadkiem. Pewnego dnia jej dziadek został
porwany. Emi jako mały geniusz dowiedziała się włamując do komputera,że jej
dziadek został porwany przez B.M. i jest więziony na wyspie. Ze swoim misiem "Teddy
Mech",którego dostała od dziadka postanawia włączyć się do turnieju i zostać najlepszym zawodnikiem.
(Ataki z Pozycji Stojącej) P - Pulsar P,P - Lee pulse P,K - Locomotive P,K,P+K+G - Locomotive -> (kladzie się na ziemi) P,P,P - Crackdown P,P,P,K - Action Fighter P,P,P,K,P+K+G - Action Fighter -> (kladzie się na ziemi) P,P,P,d+K - Crackdown -> Sundancer -> (odwraca się) P,P,P,d+K,P+K+G - Crackdown -> Sundancer -> (kladzie się na ziemi) f+P - Dunk Shot f+P,P - Hard Dunk f+P,P,P+K+G - Hard Dunk -> (kladzie się na ziemi) F+P - K.O. Punch df+P - G-LOC df+P,P+K - Strike Fighter df+P,P+K+G - Strike Fighter -> Gain Ground df+P,P+K+G,P - Gain Ground df+P,P+K+G,P,P - Gain Ground (extended) b+P - Block Slap d+P - Barret f,f+P - Angel Kids f,f+P,P - Angel Kids -> Strike Fighter f,f+P,P,P+K - Angel Kids -> Sky Target f,f+P,P,P+K+G - Strike Fighter -> Gain Ground f,f+P,P,P+K+G,P - Gain Ground f,f+P,P,P+K+G,P,P - Gain Ground Extended D,n+P - Standing Upper K - Regulus K,P+K+G - Regulus -> (kladzie się na ziemi) df+K - Clutch Hitter ub+K - Freakout b+K - Block Gal d+K - Free Kick d+K,K - Ace Attacker d+K,K,K - Triple Attack D+K - Sundancer -> (odwraca się) D+K,P+K+G - Sundancer -> (kladzie się na ziemi) D+K,K - Tail Gunner db+K - Block Break uf+K - Flogger uf+K,P+K+G - Flogger -> (kladzie się na ziemi) uf+K,K - Frogs uf+K,K,P+K+G - Frogs -> (kladzie się na ziemi) uf+K,K,K - Ribbit D,n+K - Swat D,n+K,K - E Swat P+K - Locomotive P+K,P+K - Super Locomotive f+P+K - ASTRO Flash b+P+K - Afterburner (powtórka po dwóch sztrzałach) K+G - Passing Shot d+K+G - Tail Gunner f+K+G - Shadow Dancer f+K+G,K - Shadow Dancer -> Tail Gunner b,B+K+G - Wall Jump (musi być blisko ściany) b,B+K+G,K - Wall Jump Kick (musi być blisko ściany) b,B+K+G,P+K+G - Wall Jump Cancellation (musi być blisko ściany) db+P+K - Head On (powtórka po drugim strzale) db+P+K,P+K+G - Head On -> ((kladzie się na ziemi)) u+P+K+G - Space Harrier u+P+K+G,u+P - Moonwalker
(Ataki z ziemi - twarz bliko wroga) P - Flash Gal -> (Wstaje) P,P - Tapper -> (Wstaje) K - Rising Kick -> (Wstaje) K,P+G - Hang On -> (Wstaje) b+K - Ground Cross -> ((Wstaje i odwraca się tyłem) P+K+G - Hot Rod -> (Wstaje) P+K+G,P+K+G - Hot Rod
(Ataki z ziemi - twarz daleko od wroga) K - Royal Ascot -> (Wstaje) K,K - Royal Ascot II -> (Wstaje) P - Chop Lifter -> (Wstaje) P,P+K+G - Chop Lifter P,P - Chop Lifter 2 P,P,P - Chop Lifter 3 P,P,P,P - Chop Lifter 4 P,P,P,P,P - Chop Lifter 5 d+P - Thunder Blade P+K - Jump Bug P+K,P+K - Jump Bug 2
-- RZUTY --
P+G - Rock Throw P+G - R360 (Wind War)(prawa strona wroga) P+G - R360 (Rad Rally)(lewa strona wroga) d+P+G - Swinging Throw db+P+G - Shinobi b+P+G - Wall Slow HCB+P+G - Game Fishing HCB+P+G,f+P+G - Get Bus HCF+P+G - Galaxy Force u,d+P+G - UFO Catcher (wróg musi być schylony) df,df+P+G - Slow Stinger ( rzut od tyłu) P+G - Ninja (wróg musi być blisko ściany) P+G - Scramble Spirit (wróg musi być blisko ściany) P+G - Tag Hand Wall Crash (ty musisz być blisko ściany) b+P+K+G - Air Rescue (Oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Knuckle Hammer u+K - Roll Throw U+P - Alex Kid U+K - Robot Hop u,K - Hopping Kick u,d+K - Low Cutting Kick U,n,K - Air Roll U,N,K - Flare Toe U,N,d+K - Flare Kick U,n,d+K - Air Diving U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick U,P - Knuckle Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight f,F,K - Counter Run f,F,d+K - Power Drift f,F,d+K - Super Break Opening f,F,P+G - Running Tackle
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Punch P,P - Turn Double Punch d+P - Rolling Turn Punch K - Turn Kick d+K - Tail Gunner b+K - Flash Point u+K - Turn Sobat K+G - Opa Opa
-------------------------------------------------------------------------------- GRACE -------------------------------------------------------------------------------- "Beautiful Model with Sorrowful Past" PŁEĆ - KOBIETA WIEK - 21 LAT WZROST - 178cm WAGA - 56kg ZAJĘCIE - MODELKA SPECJALNOŚĆ - KOMBA NOGAMI,SZYBKOŚĆ HOBBY - PODRÓŻE CECHY - PIĘKNA Z WRAŻLIWYM WNĘTRZEM ULUBINONA MUZYKA - R'n'B
HISTORIA Dawno temu mażeniem Grace było zostać profesionalną łyżwiarką figurową.Lecz
jej trener,który był także jej chłopakiem zdradza ją ,a ona sama decyduje
zerwać ze sportem. Aby rozładować emocje postanawia nauczyć się walczyć. Jest mądra i
rozrywkowa ale w sercu czuje gorycz,która napędza ją do walki. Kiedy przyłancza się do
"Vipers" zostaje uwięziona,zwycięstwo w turnieju gwarantuje jej wolność.
P+G - Mary Steiner (prawa strona wroga) P+G - Mary Steiner (lewa strona wroga) P+G - Wall Slow f,b+P+G - Ice Nemesis db+P+G - Hunting Edge b,df+P+G - Under Ice b,f+P+G - Edge Catapult df,df+P+G - Cascade Slicer (wróg musi być schylony) P+G - Scratch Heart (wróg musi być blisko ściany) P+G - Tag Hand Wall Crash (ty musisz być blisko ściany) P+G - Back Suplex (rzut od tyłu) d+P+K+G - Frankensteiner (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Knuckle Hammer U+P - Knuckle Hammer U+K - Jumping Toe u,K - Pogo Kick u,d+K - Blade Cutter U,n,K - Air Roll U,N,K - Flare Toe U,N,d+K - Tin Slice U,n,d+K - Air Blade Slash U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick U,P - Knuckle Hammer
P - Turn Beat d+P - Rolling Turn Beat K - Turn Kick d+K - Sirloin Pin Kick Turn u+K - Turn Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
u+P - Smart Diving d+K - Cutting Board
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Ready Underarm Turn
-------------------------------------------------------------------------------- HONEY (CANDY) -------------------------------------------------------------------------------- "A Girl with Love for Costumes" PŁEĆ - KOBIETA WIEK - 18 LAT WZROST - 160cm WAGA - ??? ZAJĘCIE - TRENEKRA FITNESS SPECJALNOŚĆ - ATAKI Z POWIETRZA,CANCELE(PRZERYWANIE CIOSÓW*) HOBBY - MODA CECHY - MIŁA I SŁODKA ULUBINONA MUZYKA - Muzka akustyczna
HISTORIA Marzeniem Honey jest zostać najlepszą projektantką mody. Na potrzeby
"Vipers", projektuje dla siebie ubiór do walki tylko po to aby się pokazać.Jest
radykalną wojowniczką,nie interesuje jej zwycięstwo tylko to aby się dobrze
zaprezentować w swoich rzeczach. Krążą plotki,że zakochała się w Sanmanie....ale może
to tylko jej kolejny wybryk?
P - Cat snap P,P - Cat pad P,P,P - Cat scratch P,P,P,K - Triple Punch and High Kick P,P,P,d+K - Triple Punch and Low Kick P,K - Snap High kick f+P - Ha Ni - Swing f+P,P - Honey one two f+P,P,P - Honey triple f,f+P - Cat slap df+P - Cat upper df+P - Cat upper (muisz kucać) P+K - Side Chop P+K,P+K - Side Chop, Booty Shove P+K,P+K,u+P - Side Chop, Booty Shove -> Moon Monkey P+K,P+K,u+P,K+G - Side Chop, Booty Shove -> Moon Monkey, Leg Slicer P+K,P+K,P - Slap Cat Upper P+K,P+K,df+K - Side Chop, Booty Shove, Scorpion Attack f+P+K - Booty Shove f+P+K,P+K - Double Booty Shove f+P+K,P - Booty Shove * Cat Upper f+P+K,u+P - Booty Shove * Moon Monkey f+P+K,u+P,K+G - Booty Shove * Moon Monkey, Leg Slicer d+P - Roast Nap d+P,K - Low Punch, Low Kick f,d,df+P - Rising Cat Upper f,d,df+P,G,P - Rising Cat Upper * Cat Snap f,d,df+P,G,K - Rising Cat Upper * Cat Tail f,d,df+P,G,K,K - Rising Cat Upper * Cat Tail High df,P+K - Roll cat * upper df,P+K,P - Roll dipping df,P+K,P(n)P - Roll dipping * scratch df,P+K,P(n)P,P+K+G - Roll dipping * rolling upper df,P+K,P,d+P - Roll dipping * rolling dipping df,P+K,P,d+P,d+P - Roll cat * triple dipping df,P+K,P,d+P(n)P - Roll cat * double dipping * scratch df,df+P - Dipping * the * leg df,df+P(n)P - Dipping * scratch df,df+P(n)P,P+K+G - Dipping * rolling upper df,df+P(n)P,d,P+K+G - Dipping * rolling dipping df,df+P,d+P - Double dipping df,df+P,d+P(n)P - Double dipping * scratch df,df+P,d+P,d+P - Triple dipping b+P - Block slap df+P - Block dipping K - High kick K,K - Flip f+K - High kick df+K - Scorpion attack d+K - Cat tail d+K,K - Cat tail high db,P+K - Tweet the cheer tack/tuck db,P+K,P+K - Double tweet the cheer tack/tuck K+G - Jack-knife kick f,K+G - Moon monkey -> Stamp f,K+G,K - Moon monkey -> Tap b,K+G - Block summer d,K+G - Leg slicer f,f,K+G - Slide Kick b+K - Block Bonn bar ub+K - Cat summer b,b,K+G - Wall jump (blisko ściany plecami do niej) b,b,K+G,P - Flying Cat (blisko ściany plecami do niej) b,b,K+G,P+K+G - Wall jump cancel (blisko ściany plecami do niej) D+K - Low kick D+K,K - Double low kick D+K,K(n)K - Leg beat D+K,K,d+P - Double low kick & dipping D+K,K,d+K - Low leg beat K,K+G - Toe kick cat heel K,ub+K - Toe kick cat summer
-- RZUTY --
P+G - Throwing Mary Right (prawa strona wroga) P+G - Throwing Mary Left (lewa strona wroga) P+G - Wall slow d,P+G - Folk song d,b,P+G - Cat wheel db,f,P+G - Splits Head Smash b,df,P+G - Back wall slow uf,P+G - Piggy Back Punches df,df,P+G - Cat Chair (wróg musi być schylony) P+G - Wet the Crow (wróg musi być blisko ściany) P+G - Tag hand wall crash (ty muisz być blisko ściany) P+G - Drop Smash (rzut od tyłu) B,P+K+G - Honey Aerial (oboje musicie być w powietrzu) b,P+G - Trip Up(rzut od tyłu,blisko ściany)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Knuckle hammer u+K - Jump Kick U+P - Cat hammer U+K - Jump toe U,K+G - Flick u,K - Hopping kick u,d+K - Low cutting kick U,K - Flare toe U,d+K - Flare kick U,f+K - Front air kick U,b+K - Back air kick
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running straight K - Running tweet the cheer tack/tuck d+K - Sliding kick d+P - Dipping the Leg P+G - Running tackle uf+K - Running jump kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Snap d+P - Low Turn Snap K - Turn Kick d+K - Spit Kick K+G - Tap u+K - Turning Kigh Kick
-------------------------------------------------------------------------------- JANE -------------------------------------------------------------------------------- "Woman with Body of Steel" PŁEĆ - KOBIETA WIEK - 20 LAT WZROST - 168cm WAGA - 68kg ZAJĘCIE - KIEROWCA CIĘŻARÓWKI SPECJALNOŚĆ - TORNADO PUNCH,POJEDYŃCZE PUNCHE HOBBY - TRENING NA SIŁOWNI CECHY - OSTRY TEMPERAMENT ULUBINONA MUZYKA - Amerykański Rock
HISTORIA Jane marzy się wstąpinenie do marynarki wojenej,ma do tego warunki fizyczne
dzięki treningowi w szkole średniej. Niestety z powodu swojego ostrego temperamentu doprowadziła
do poważnych kontuzji swoich kolegów nie udało się jej tam dotać. Pracowała
na budowie mostów, teraz jest kierowcą ciężarówki. Nierezygnuje jednak z marzeń i przystępuje
do turnieju aby się sprawdzić i czy jest godna miana"Viper".
P - Knights Tongue Straight P,P - Aragonite one two attack P,P,P - Steel Fists P,P,P,K - Steel Fist and knee P,P,P,ub+K - Steel Assault d+P - Rubellite low/row db+P - Diamond Side Edge db+P,P - Diamond Double Edge b+P - Sapphire Straight f+P - Sapphire Elbow f+P,K - Emerald Knee f+P,ub+K - Emerald Assault b,f+P - Pyrite Punch df+P - White Metal Pause df+P,P - Ferris df+P,P,P - Ferris Upper df+P - Chrome Spear (chwilę kucnij) df+P,P - Bronze Spear (chwilę kucnij) P - Iron spinal (chwilę kucnij lub podczas kucania) f,f+P - Reptile Charging Elbow b,df+P - Kersey df,df+P - Marbled Long Hook df,df+P,P - Marble Assault db,d,df+P - Strong Rubellite K - Graphite leg d+K - Emerald Size d+K,K - Emerald double size d+K,K+G - Emerald tornado db+K - Emerald big size df+K - Alabaster kick ub+K - Bull knight Moon Assault f,f+K - Emerald Back Size P+K - Tin Knuckle P+K,P - Tin Assault d,P+K - Chestnut Soviet bell * kick I d,P+K,K - Chestnut Soviet bell * kick II d,P+K,K,K - Chestnut Soviet bell * kick III d,P+K,K,K,K - Chestnut Soviet bell * kick IV d,P+K,K,K,K,K - Chestnut Soviet bell * kick V b,P+K - Opal * spin I b,P+K,P - Opal * spin II b,P+K,P,K - Opal * spin III db,P+K - Crystal Knee db,P+K,K - Crystal I db,P+K,K,K - Crystal II db,P+K,K,K,K - Crystal III db,P+K,K,K,K,K - Crystal IV db,P+K,K,K,K,d,K - Crystal V f,P+K - Beryl Dance elbow df,P+K,P - Pearl spear b,f,P+K - Aquamarine Impact K+G - Pegmatite Attack K+G,P - Pegmatite Attack I K+G,P,P,P+K - Pegmatite Assault
-- RZUTY --
P+G - Sand Rose (prawa strona wroga) P+G - Inca Rose (lewa strona woga) P+G - Crazy Race b,P+G - Magic Chart f,P+G - Cross Stone Rush db,f,P+G - Diamond Head u,d,P+G - Iron Crusher P+G - Deep Red Garnet (wróg musi być blisko ścinany twarzą do niej) P+G - Cubic Zirconium (wróg musi być blisko ścinany plecami do niej) df,df,P+G - Lead Beryl (wróg musi być schylony) P+G - Atomic Splitter (rzut od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Diamond Upper uf+K - Iron Kick u+K - Steel Jump U+K - Flying Crystal u,K - Crystal kick u,d+K - Thane Low Kick U,K - Air Graphite U,d+K - Air Parasite U,f+K - Front * Turquoise U,b+K - Back * Turquoise U,P - Love Red Light U,d+P - Marble Spear
d+P - Mount Gong Byte d+K - Ground Spear u+P - The MAX Conundrum
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Electric Blue
-------------------------------------------------------------------------------- MAHLER -------------------------------------------------------------------------------- "Mysterious Man Fighting for Justice" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - 22 LAT WZROST - 182cm WAGA - 72kg ZAJĘCIE - STUDENT SPECJALNOŚĆ - ZAGRANIA Z WRESTLINGU,RZUTY HOBBY - Windsurfing CECHY - WIARA W SIEBIE ULUBINONA MUZYKA - Klasyka
HISTORIA Tajemniczy człowiek,którego celem jest zniszczenie B.M. Niestety dwa lata
temu nieudało mu się to. Teraz po ciężkim treningu postanawia spróbować
jeszcze raz,do czego motywuje go wiara w siebie.Nikt więcej o nim nic niewie oprócz tego,że
jest zawodowym wrestrelem w Armstone City.
P - Strong fist P,P - Extreme Blow P,P,P - Extreme Upper P,P,f+P - Extreme Straight P,P,K - Extreme High Kick P,K - Fist & High Kick P,K,P - Extreme Switch Upper d+P - Low Blow f+P - Elbow f+P,P - Slip elbow f+P,P,P - Double Slip Elbow df+P - Strong Upper hcf+P - Hurricane Punch b+P - Block Straight P+K - Hook P+K,P - Hook Upper b,P+K - Down Hook b,P+K,P - Down Hook -> Upper b,P+K,P,P - Down Hook -> Double Upper K - Strong high kick f+K - Strong high kick K,P - High Kick and Fist K,P,P - High Kick and Extreme Blow K,P,P,P - High Kick and Extreme Upper K,P,P,f+P - High Kick, Extreme Upper and Shove K,P,P,K - High Kick, Extreme Blow, High Kick K,P,K - High Kick, Fist, High Kick K,P,K,P - High Kick, Fist, High Kick, Elbow K,K - High Side Kick df+K - Accelerator Roll df+K,K - High Double Accelerator d+K - Revolution One d+K,K - Revolution Two db+K - Block Break K+G - Slice Kick f,K+G - Reverse Spin Heel Drop f,K+G,d+K - Heel Drop -> roast pin f,K+G,d+K,K - Heel Drop -> roast pin high kick 1 f,K+G,d+K,K,K - Heel Drop -> roast pin high kick 2 f,K+G,d+K,K,df+K - Heel Drop -> roast pin middle kick df,K+G - Reverse spin side kick b,K+G - Storage heel drop f,f,K+G - Leg CANON db,K+G - Reverse pin low kick d,K+G - Knee Lu kick b,b,K+G - Wall Walker (musisz być tyłem do ściany)
-- RZUTY --
P+G - Wall Slow P+G - Frank Slum (z prawej strony wroga) P+G - Frank drop (z lewej strony wroga) f,P+G - Neck whip db,P+G - Death valley bomb d,P+G - Head Drop qcf,P+G - Peanut Crash d,d,P+G - Jumping Head Crush b,P+G - Wall Crusher b,f,b,P+G - Black Rainbow hcb,P+G - Dark Stall Blurring Squid df,df,P+G - Hang Up (wróg musi być schylony) P+G - Wall Glass Star (oboje blisko śćiany) b,f,P+G - Extreme Death Driver (oboje blisko śćiany) b,f,P+G,qcb,ub,u,P+G - Final Death Driver (oboje blisko śćiany) P+G - Wall Attack Backdrop (wróg blisko ściany twarzą do niej) b,P+G - Extreme Wall Crusher (wróg blisko ściany twarzą do niej) P+G - Rear Drop (rzut od tyłu) b,P+G - Neutron Bomb (rzut od tyłu) qcf,P+G - Dead Man Face Crusher (wróg musi leżeć na ziemi,nogami do ciebie) b,P+K+G - Black hole (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump hammer U+P - Thrust punch air U+K - Jump toe u,K - Hopping kick u,d+K - Low cutting kick U,K - Sky Flare Kick U,d+K - Air diving U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick U,P+K+G - Down hammer
-------------------------------------------------------------------------------- PICKY -------------------------------------------------------------------------------- "High School Kid with Skateboard" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - 16 LAT WZROST - 168cm WAGA - 55kg ZAJĘCIE - UCZEŃ SPECJALNOŚĆ - UDERZENIA DESKĄ,SZYBKOŚĆ HOBBY - DESKOROLKA CECHY - NIENAWIDZI PRZEGRYWAĆ ULUBINONA MUZYKA - Wszystko na topie
HISTORIA
Jest uczniem szkoły w Armstone City(tej samej co Charlie). Gdy na ulicy stał
się najpopularniejszym deskorolkarzem i nie miał sobie równych w bijatykach(dzięki
swojej desce) postanawia sprawdzić się jako "Viper" i dać wszystko z
siebie.
d,P+K+G - Skate Punk Throw (podczas twojego skoku,blisko wroga) P+G - Throwing Stomach Right (prawa strona wroga) P+G - Throwing Stomach Left (lewa strona wroga) P+G - Wall Slow f,b,P+G - Blurring in Twister d+P+G - Folk Song d+P+G,b+K - Folk Song Kick b,f+P+G - Overhead CANON b,df+P+G - L Moth Rio df,df+P+G - Face Crusher and Knee (wróg musi być schylony) P+G - Wall DDT (blisko ściany) b,f,K+G - Dead Ended Double Knee (blisko ściany) P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg twarzą do ściany i blisko niej) P+G - Rear Assault (rzut od tyłu) b+P+K+G - Air Grab (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
U+P - Jump Kick U+P - Jump Toe u,K - Hopping Kick u,d+K - Low cutting kick U,K - Flare Toe U,d+K - Flare Kick U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick U,P - Skater Dive
-------------------------------------------------------------------------------- RAXEL -------------------------------------------------------------------------------- "Guitarist with Rage" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - 20 LAT WZROST - 177cm WAGA - 53kg ZAJĘCIE - PRACOWNIK NA ZLECENIE SPECJALNOŚĆ - UDERZENIA GITARĄ,PODBICIA HOBBY - GRANIE W ZESPOLE ROCKOWYM CECHY - ROZRYWKOWY,NARCYZ ULUBINONA MUZYKA - UK Rock
HISTORIA Jest gitarzystą i wokalistą grupy rockowej "Death Crunch". Ma
sporo fanek.Porzuca szkołe tylko dla muzyki gdyż jego ojciec jest jedym z najbogatszych ludzi w
mieście. Postanawia zostać "Viperem" gdyż to zwiększy popularność jego
grupy i to mu się udaje. Na nieszczęście uczestnicy turnieju zmuszają go do walki swoją
gitarą.
P - Jab P,P - Light/Write Spin P,K - Jab High Kick P,P,P - Light/Write Through P,P,K - Lux KILL! f+P - Elbow Cutting f+P,P - Knuckle Black Crow f+P,P,P - Right Hand f+P,K - Knuckle Crow kick f+P,K,P - Turn Punch f+P,K,P,f,K+G - Turn Punch -> Guitar Smack f+P,K,P,d,K+G - Turn Punch -> Guitar Smack, Guitar Sweep df+P - Upper df+P,P - Double Upper b+P - Lightning Upper f,d,df+P - Death Spin Upper f,d,df+P,f,f+P - Death Spin Upper -> Guitar Thrust P - Standing Upper (podczas kucania) K - High Kick f+K - Back off Kick K,K - Back off Double Kick K,K,K - Back off Double Kick and Spin bf+K - Middle Kick df+K,P - Motor Clue df+K,P,f,K+G - Motor Clue, Guitar Smack df+K,P,d,K+G - Motor Clue, Guitar Sweep d+K - Low Side Kick db+K - Block Break b+K - Blockbuster u+K - Hop Kick ub+K - Somersault Kick K - Standing High Kick (podczas kucania) P+K - Slicer df+P+K - Sweep df+P+K,P - Sweep -> Flying V d+P+K - Guitar Hammer d+P+K,P - Double Guitar Hammer d+P+K,P,d+P - Double Guitar Hammer, Guitar Sweep d+P+K,K - Guitar Hammer, Kick d+P+K,K,P - Guitar Hammer, Kick, Guitar Uppercut d+P+K,K,K - Guitar Hammer, Double Kick d+P+K,K,P+K - Guitar Hammer, Kick, Guitar Sweep d+P+K,K,P+K,P+K - Guitar Hammer, Kick, Guitar Uppercut, Jump Kick d+P+K,d+K - Guitar Hammer and face Kick db+P+K - Guitar Uppercut (twarzą do ściany i blisko niej) f,f,P+K - Guitar Thrust df,df+P+K - Logger Ro Accelerator b,f+P+K - Pulling Off K+G - Guitar Smack f+K+G - Death Spin Kick f+K+G,P - Death spin kick -> Jab f+K+G,P,P - Death Spin Kick ->Light/Write Spin f+K+G,P,P,P - Death Spin Kick ->Light/Write Through f+K+G,qcf+K - Death Spin Slash f+K+G,qcf+K,qcf+K - Death Spin Roller d+K+G - Sliding Kick u+P+K+G - Flap Jack u+P+K+G,u+P - Flap Jack Attack
-- RZUTY --
P+G - Magnet & Neck (prawa strona wroga) P+G - Stylus Backbone (lewa strona wroga) P+G - Wall Slow f,f,P+G - Death CANON b,f,P+G - Neck Crack df,b,P+G - Parachute Flare f,db,P+G - Black Colour u,d,P+G - The Detroit Lock Down df,df+P+G - Cascade Crack (wróg musi kucać) P+G - Scapegoat Hanging (musisz być blisko ściany) f+P+G - Scapegoat Driver (oboje blisko ściany) P+G,b+P+G - Chalking Hammer P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg twarzą do ściany i blisko niej) qcf+P+G - Progressive Noise qcf+P+G,u,d+P+G - Blues Mosquito qcf+P+G,u,d+P+G,f+P+G - Rolling Stone P+G - Death Drop (rzut od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
U+P - Hammering U+P,P - Hammering on U+K - Jump Toe u,K - Hopping Kick u,d+K - Leg Killer U,K - Flare Toe U,d+K - Flare Kick U,f+K - Front Air kick U,b+K - Back Air kick U,P - One-Handed
d+P - Guitar Crash d,d+P - Gray Bu Post d+K - Spit Kick u+P - Flying Task
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Burning Rock Star
-------------------------------------------------------------------------------- SANMAN -------------------------------------------------------------------------------- "Man with Passion for Bike and Number 3" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - ??? WZROST - 185cm WAGA - 121kg ZAJĘCIE - ??? SPECJALNOŚĆ - RZUTY,DOBICIA,MULTIPARTSY HOBBY - MOTOR CECHY - GENTELMEN I MAŁOMÓWNY ULUBINONA MUZYKA - Punk Rock
HISTORIA Tajemniczy mężczyzna,który nigdy się nie odzywa. Nikt niewie skąd się wywodzi. Kocha jazdę na swiom wielkim motorze i uwielbia nr.3. Czasami podróżuje z nim Picky ale naprawdę nie są przyjaciółmi.
P - Basic Punch P,P - One two punch P,P,P - One two hammer P,K - Punch and Kick P,P,K - Double Punch and Butt Smack P,df+P - Punch, Uppercut P,df+P,K - Boost Kick b,f+P - Power Knock b,f+P,P - Double Power Knock df+P - Double Power Knock, Uppercut df+P,P - Double Upper df+P,P,K - Double Upper, Butt Smack f+P - Ignition Punch f+P,P - Generator Punch f+P,P,P - Fire Generator Punch f+P,P,P,P - Atomic Generator Punch f+P,P,P,P,P - Fusion Generator Punch f+P,P+K - Punch, Turn Punch f+P,P+K,P - Punch, Turn Punch, Stomach Hammer f+P,P+K,P,df,df+P+G - Generation Piston Driver db+P - Block Swing d+P - Low Punch u+P - Belly Flop f,f+P - Power Down Hook K - Face Kick f+K - Straight Kick df+K - Side Stomp b+K - Block Bonn Bar d+K - Low Kick d+K,P - Low Kick, Middle Hook d+K,P,df,df+P+G - Low Kick, Middle Hook, Piston Driver d+K+G - Leg Slow f+K+G - Giant Kick f+K+G,K - Giant Stamp b,b+K+G - Roll Wheel ( blisko ściany) P+K - Jack-knife Slow f+P+K - Duster Hand f+P+K,P - Duster Hand Reverse f+P+K,P,P - One Two Upper d+P+K - Power Hammer d+P+K,P - Double Power Hammer d+P+K,P+K - Round Trip -> Hammer Slow db+P+K - Butt Smack db+P+K,P+K - Double Butt Smack
-- RZUTY --
P+G - Side Slot Drop (prawa strona wroga) P+G - Sanman Side Throw (lewa strona wroga) P+G - Floor Smash b,df+P+G - Shoulder Mill f,b+P+G - Bear Hug f,b+P+G,b,b+P+G - Elephant Hug f,b+P+G,b,f+P+G - Seal Lion Hug f,b+P+G,b,b+P+G,qcf+P+G - Strike Hunter db+P+G - Backbone Crack qcf+P+G - Giant Swing df,df+P+G - Pile Driver (wróg musi być schylony) d+P+G - Power Hunting (wróg musi być blisko ściany i schylony) P+G - Spark Scratch (oboje blisko ściany) P+G - Tag hand wall crash (wróg twarzą do ściany i blisko niej) P+G - Back Break (rzut od tyłu) qcf+P+G - Giant Swing (rzut od tyłu,) qcb+P+G - The MAX Trip (wróg musi leżeć na ziemi,głową do ciebie) qcf+P+G - Drugged Dead Man (wróg muis leżeć na ziemi,nogami do ciebie) qcf+P+G - Overdrive b,f,f+P+G - Over blowing u,d+P+G - Animal howling fcf+P+G - Final Overdrive u,d+P+G - Fish Tail Buster u,d+P+G,u,d+P+G - Hydro lag ride u,d+P+G,b,f+P+G - Electra gliding u,d+P+G,f,b+P+G - Super gliding qcf+P+G - The MAX CANON b,f,P+G - Head CANON b,f+P+G,b,f+P+G - Ultra Twin CANON
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Belly Flop u+K - Hop Kick U+P - Jump Toe U+K - Hopping Kick u,K - Leg Blurring Squid u,d+K - Rider Kick U,d+K - Air Diving U,K - Flare Toe U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick
-------------------------------------------------------------------------------- TOKIO -------------------------------------------------------------------------------- "Lone Wolf who fights for his Fellows" PŁEĆ - MĘŻCZYZNA WIEK - 18 LAT WZROST - 175cm WAGA - 66kg ZAJĘCIE - PRACOWNIK NA ZLECENIE SPECJALNOŚĆ - KOPNIECIA,JUGGLE HOBBY - GRY WALKI(VIRTUA FIGHTER) CECHY - SAMOTNIK,WIARA W SIEBIE ULUBINONA MUZYKA - Hause,Hip-hop
HISTORIA Urodził się w rodzinie aktorów Kabuki.Kiedy ma 14 lat przyłancza się do
gangu "Black Thunder". Po pewnym czasie zostaje przywódcą. Jednak po śmierci
jednego z członków obwiniając się za jego śmierć opuszcza ich szeregi.
Postanawia zostać "Viperem" w poszukiwaniu czegoś 'gorącego'. 2 lata temu opuścił
turniej podczas walki. Niestety został złapny podczas polowania na wojowników i obecnie
jest więziony na wyspie.Aby być wolnym musi walczyć.
P - Justice Jab P,P - Open Chest P,K - Opening Spin P,K,K - Open Double Spin P,K,d+K - Open Double Spin low/row P,K,K,K - Double Spin Darts P,P,P - Open Arm P,P,K - Open Roll f+P - Open Elbow f+P,P - Elbow Blow f+P,P,P - Opening Arm Blow f+P,P,K - Berkeley Hop f+P,P,d,f+P - Lightning Arrow df+P - Opening Upper d+P - Stomach Punch d+P,P - Stomach One-Two d+P,P,qcf+P - Lightning Bolt P+K - Break Opening P+K,P - Open Straight f,f+P - Twister -> light/write f,f+P,K - Twister f,f+P,K,K - Double Twister f,f+P,K,K,K - Triple Twister f,f+P,K,K,d+K - Double Twister -> Sweep f,f+P,K,K,f+K - Double Twister -> Toe Kick f,f+P,K,K,P+K+G - Ground Zero f,f+P,K,K,P+K+G,K - Ground Zero -> Toe Kicks f,f+P,K,K,P+K+G,K,K - Ground Zero -> Twin Darts f,f+P,K,K,P+K+G,K,d+K - Ground Zero -> Heel Whips f,f+P,K,K,P+K+G,d+K - Ground Zero -> Heel Whips, Sweep K - Roll Kick f+K - Cutting Kick K,P - Reactor K,P,K - Roll Kick Edge K,P,P - Roll Kick Reactor K,P,P,K - Roll Kick Maxi Edge K,P,P,ub+K - Roll Kick Maxi Edge, Hop Kick K,P,P,P - Roll Kick Reactor Plus K,P,P,P,K - Roll Kick Vent Edge K,P,P,P,ub+K - Roll Kick Vent Edge, Hop Kick K,P,P,P,d+K - Roll Kick Vent Edge, Sweep K,K - Spin Toe K,K,K - Twin Darts K,K,f+K - Heel Whip f+K - Snap Knee df+K - Middle Kick df+K,K - Clutch Step df+K,K,f+K - Double Clutching kick d+K - Low Kick db+K - Block Break b+K - Blockbuster ub+K - Hop Kick K - Standing Toe Kick (kucając) K,K - Standing Twin Darts (kucając) K,d+K - Standing Heel Whip(kucając) u,d+K - Heel Drop K+G - Spin Off Kick K+G,K - Spin Off sunrise K+G,K,K - Spin Float K+G,d+K - Spin Kick & Sweep df+K+G - Professional Dancer df+K+G,f+K - Starlight Dancer d+K+G - Roast Pin Kick -> (odwrócony) d+K+G,P - Spiral Start d+K+G,P,P - Spiral Double Jab d+K+G,P,P,P - Spiral Triple Jab d+K+G,P,K - Spiral Side Kick d+K+G,P,P,K - Spiral Maxi Edge d+K+G,P,P,ub+K - Spiral Maxi Edge, Hop Kick d+K+G,P,P,P,K - Spiral Vent Edge d+K+G,P,P,P,ub+K - Spiral Vent Edge, Hop Kick d+K+G,P,P,P,d+K - Spiral Vent Edge, Sweep d+K+G,K - Roast Pin High d+K+G,K,K - Roast Pin Mid d+K+G,K,d+K - Roast Pin high -> Leg Break d+K+G,d+K, - Roast Pin low/row d+K+G,d+K,K - Triple Roast Pin b+K+G - Flip Tail -> (odwrócony) b+K+G,K - Flip Tail Darts -> (odwrócony) f,d+P+K+G - Very The Flap (przychyla się do ziemi) P - Very Flap Punch (po Vary the Flap) K - Very Flap Kick (po Vary the Flap) b,b+K+G - Moon Monkey -> Back Flip
-- RZUTY --
P+G - Barrel Roll (z prawej strony wroga) P+G - Sidewinder (z lewej strony wroga) P+G - Wall Slow db+P+G - Ground Accelerator f,b+P+G - Shoulder Throw b+P+G - Snap Stall b,f+P+G - Poison Ivy b,df+P+G - Spin Stall hcb+P+G - Neck Stall df,df+P+G - Face Crusher Knee P+G - Back Wall Rush (oboje blisko ściany) b,f+K+G - Dead Ended Double Knee (oboje blisko ściany) P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg odwrócony do ściany) P+G - Neck Pile Driver (od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer u+K - Hopping Kick uf+K - Middle Hop Spin Kick U+P - Thrust Punch Air U+K - Jump Toe u,K - Hopping Kick u,d+K - Low Cutting Kick U,K - Flare Toe U,d+K - Flare Kick U,f+K - Front Air Kick U,b+K - Back Air Kick U,P - High Jump Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running Straight K - Fire Darts d+K - Sliding Kick uf+K - Running Jump Kick P+G - Running Tackle
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Punch d,d+P - Low Sweep Punch d+P - Leg Scoop K - Back Flip Kick K,d+K - Back Flip Kick -> Heel Drop K,P - Back Flip Hand K,P,P - Back Flip Jab K,P,P,P - Back Flip Rush d+K - Flip Roast Pin Kick d+K+G - Flip Low Cutting db+P - Flip Upper u+K - Turn Punishing Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+K - Split Kick u+P - Eagle Landing
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Atomic Fire Darts
======= UWAGI ======= PAMIĘTAJCIE O UKRYTYCH ZAGRANIACH KTÓRYCH NIEMA NA TEJ LISCIE DLA PRZYKŁADU
PODAM WAM JEDEN DLA BAHN'A: P+K,G,d,df+P - Super Hook Feint -> Dragon Upper
Pamiętajcie,że w poradniku nie zamieściłem juggli gdyż jest ich cała
masa,i w dodatku można je wyprowadzać w zależnośći od recovery.Więc sami
pokombinujcie bo w poradniku zajeło by to około 400Kb!!
KONTAKT
I INFO
Mam nadzieję że poradnik pokazał wam jak wartościową jest seria Fighting
Vipers.Masa ciosów,juggli, combosów i innych zagrań daje mase możliwości wspaniałej,technicznej
i rozbudowanej walki. Trochę rozczarował mnie nowy design postaci głównie przy
rysunkach, który jest
gorszy niż w pierwszej części. Mam nadziej że AM2 to zmieni.Pady w dłonie
i jedzeimy !!! Świetna bjiatyka !!!