Last Blade II: Final Edition - Poradnik
Developer & Producent: SNK
Platforma: SEGA Dreamcast
Ilość bloków dla VMU: 3
Gra Obsługuje: Pad, VMU, Vibration Pack, Arcade Stick
Liczba graczy: 1-2
Liczba GD-Rom: 1
SPIS TREŚCI:
1. PODSTAWY
Mam dla was poradnik do mojej ulubionej BITKI 2D - LAST BLADE 2. Zwróćcie uwagę na tę grę bo naprawdę warto! Mnogość zagrań, samurajski klimat i miód po prostu emanują z tej pozycji SNK.
A, B, C, D - klawisze: A - słabe uderzenie (na padzie A), B - mocne uderzenie (pad B), C - noga (pad X) i D - riposta czyli jakby counter, możesz ją wykonać z pozycji stojącej, kucającej, podczas skoku (pad Y). Na DC także pod L mamy Prowokacje, oraz pod R - Easy Special. Start - to pauza.
Skróty:
Bk - Tył
Fw - Przód
Dn - Dół
Up - Góra
Ruchy specjalne:
HCF - Połowa koła do przodu, czyli Bk DnBk Dn DnFw Fw
HCB - Połowa koła do tyłu, czyli Fw DnFw Dn DnBw Bw
QCF - Ćwierć koła do przodu, czyli Dn DnFw Fw
QCB - Ćwierć koła do tyłu, czyli Dn DnBk Bk
Inne oznaczenia:
A/B/C/D - to znaczy obojętne A, B, C, lub D
ABCD - A, B, C, i D naciśnij razem
A B C - Naciśnij razem te trzy klawisze
Dobicia - czyli gdy przeciwnik leży na ziemi (C, DnFw + B, Up + B, BIEG.)
Skok - (H) UP
(H) - Przytrzymaj chwilkę
(H)Fw + A B C - przytrzymaj te klawisze trzymając kierunek
Później możesz - czyli dodatkowa przedłużająca kombinacja do wyżej wymienionego ciosu
2. MAŁE OBJAŚNIENIA
Bk+A : Very light attack
Dn+A : Light low attack
Fw+B : Very Heavy attack
Dn+B : Heavy low attack
Fw+C : Knockdown kick (można użyć jako Juggle Starter)
Dn+C : Low kick
DnFw+C : Knockdown sweep kick
Bk : Blok, możemy również wykonać go w powietrzu
Up : Skok
Fw Fw (trzymaj) : Bieg/Doskok
Fw Fw (trzymaj) + A lub B lub C lub można również Dn+C, można od A lub B zacząć Combo! : Bieg uderzenie
Bk Bk : Odskok
Fw Fw UpFw : Doskok i przeskok
Fw Fw DnFw+C : bieg i podcięcie
C+D : Rzut (może być używany do przerwania ofensywy wroga, gdyż doskonale oddano czas reakcji)
B+C : ta kombinacja powoduje, że w trybie Power cios jest nieblokowany a w Speed mamy coś NA WZÓR Juggle Starter (możemy go łączyć z combosami).
Super, Double Super - czyli Specjale słaby i silny.
Roll : gdy jesteś na ziemi naciśnij Bk lub Fw wykonasz odturlanie w prawo albo w lewo
Ground Roll : gdy jesteś na ziemi naciśnij D - odzyskasz kontrolę nad postacią
Air Recovery : naciśnij D gdy jesteś atakowany w powietrzu, odzyskasz kontrolę
FireBall Recover : pamiętajcie, że Kuli energetycznych nie można zripostować, ale można je zneutralizować wypuszczając w tym samym momencie również kulę energetyczną!
TRYBY: podczas wyboru postaci możemy wybrać 3 tryby walki i są one bardzo ważne:
P - Power Mode (czyli bez długich szybkich combosów ale za to zwiększona siła)
S - Speed Mode (czyli długie szybkie combosy ale słabsze uderzenia i brak mocnego specjala) pamiętajcie, że dodatkowe zagrania które oddzieliłem słowem "lub" możecie wykonać po wciśnięciu A B C + -> A B C i dalej właśnie wymienione kombinacje ciosów.
EX - Extra Mode (czyli mieszanka Speed i Power)
A B C : Nowość! Proste 3 hitowe combo, które nie było dostępne w LB 1, dostał również je Musashi (SPEED/EX)!
Dn Dn + A/B : Super Speed Combo Start (Speed/Ex), można tym zagraniem nieźle pokombinować, dalsze sekwencje macie w liście ciosów!
A B C A B C A B QCF + C : Standardowe Super Speed Combo!
COUNTER : cios wyprzedzający cios wroga i przerywający jego ofensywę lub zaskakujący go. Jest silniejszy niż normalnie zadany.
SUPER CANCEL COMBO : Każda z postaci ma przynajmniej jedno takie Combo, ekran wtedy EKSPLODUJE KOLOROWYMI PASKAMI. Popróbujcie sami je rozpracować, znam JE dla wszystkich postaci ale nie chce wam odbierać przyjemności z gry :) Po prostu podczas ciosu, wkładajcie special, oczywiście można je zaczynać wcześniej od innych ciosów. Dla przykładu podam to dla KOIJRO : QCB + B,L (L czyli Super : Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB)
ENDING ART : cios kończący ostatnią rundę, polega na przecięciu wroga w pół. DRASTYCZNY I ZARAZEM MIŁY BAJER! Można to wykonać przeważnie Superem i mocnym ciosem. Postać zmienia również gest. Można przeciąć również wroga w powietrzu a zostawi swoją używaną podczas walki broń!
JUGGLE STARTER : tylko tryby SPEED I EX, wciśnij B+C, cios ten można łączyć z combosami.
POWER MOVE : tylko tryb power, wciśnij A+C
STUN : chwilowy brak kontroli postacią, można wtedy WYKONAĆ NA NASZYM WROGIEM SZEREG NIE DO ZATRZYMANIA ZAGRAŃ :) Można go uzyskać ciosami (np. Amano) lub zasypując wroga gradem uderzeń, wtedy postać sama dostanie Stuna.
QUICK COUNTER : podczas riposty (D) wciskamy szybko Dw+D.
3. SEKRETY
Jeśli będziecie chcieli przygotuję również combosy ale jest ich sporo bo w tej grze naprawdę można pomieszać no i dochodzą jeszcze juggle! A oto bonusy i moje rekordy ze Story Mode i Time Attack Mode:
-> Story mode : 988000 Punktów
-> Time Attack : Najwięcej zabitych postaci - Kouryu 30
Kouryu:
Na Kaede w wyborze postaci naciśnij C 10 razy, B 5 razy, i C 5 razy.
Original Kaede:
Na Kaede, naciśnij C 9 razy, potem B 1 raz, i C 4 razy.
Kotetsu (żart):
Na Shingen, naciśnij C 5 razy, potem B 10 razy, i C 2 razy.
Graj lustrzanym odbiciem:
Na Akari, C 8 razy, potem B 9 razy, potem naciskaj C aż usłyszysz głos!
Musashi (bonus z Last Blade 1 - VS):
Tak powrócił z zaświatów, niestety tylko w trybie dla dwóch graczy, ale dostał również nowe zagrania!
Dodatkowa sceneria walki (VS):
Jest dostępna tylko w trybie dla dwóch graczy. To to na której panuje noc.
Dodatkowe stroje:
Podczas wyboru postaci naciśnij zamiast A, klawisz Y.
Specjalne rozmowy postaci:
Niektóre postacie są ze sobą powiązane i mają specjalne wejścia np. Kaede-Moriya, Amano-Hibiki, Washziuka-Koijro itp. Nowe gesty mamy również po wykonaniu ENDING ART oraz po wygraniu na Excellent.
Sekretne Zakończenie:
Skończ grę bez kontynuacji.
Sekretne Zakończenie Hibiki:
Zabij zanim skończysz grę 6 przeciwników w dowolnym trybie gry grając Hibiki.
Sekretne Zakończenie Lee:
Skończ grę bez kontynuacji.
Zdjęcia i filmiki w Gallery:
Przechodź grę wszystkimi postaciami na dowolnym poziomie oraz w trybie Hanafuda.
4. OPISY ZAGRAŃ WSZYSTKICH POSTACI
AKARI
Card Zap: Bk + B
Pounce: Dn + C (w powietrzu)
Mid Air Throw: C + D (w powietrzu)
Upwards Spin : Dn, Up + C
(później możesz) : Dn Up + C
Demon Fireball : QCF + A/B
Demon Bell : HCB + A
Sleepy Counter: HCB + B
Hello: HCB + C (zmienisz się w postać przeciwnika na ~ 5 sek.)
Utter Wackyness: Bk Dn DnBk + A/B/C
Teleporter: Fw Dn DnFw + A/B/C
(później możesz) : Przytrzymaj A
(później możesz) : Przytrzymaj B
(później możesz) : Przytrzymaj C
(później możesz) : Up + A
(później możesz) : Up + B
(później możesz) : Up + C
(później możesz) : Dn + C
Dobicia: C, DnFw + B
Doom Centipede: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Doom Parade: HCB HCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Doom Centipead
AMANO
Big Swing: HCB + B (Możesz przytrzymać, po trzecim okrzyku Amano, cios jest nieblokowalny a postać dostaje Stuna!) New!!
Big Swing Cancel: HCB + B (szybko naciśnij D !, przerywa cios !) New!!
Annoying Dash: Fw DnBk Fw + A/B
Fast Whacking: Naciskaj szybko A
(później możesz) : QCF + B
Bottle hit: QCB + A (daje Stuna)
Whirly Dash : DnFw + B (przytrzymaj podczas dobicia B, później jest to cios!!) New!!
Uppercut: Fw Dn DnFw + C
Special Throw : QCF QCF + C
Counter Smack: HCB + C(counter i możesz coś później puścić..)
Ultimate Raz Move: QCF + L (napełnia Power Meter !) New!!
Dobicia: C, DnFw + B
Super Swing: HCB HCB + AB [Super]
Flying Thing: HCB HCB + A/B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Uppercut
HIBIKI
Slasher: QCF + A/B
Energy Focus Taunt: L(H) (trzymając L przybywa nam pasek Power Meter !) New!!
Dash Cutter: Fw Dn DnFw + B (możesz przytrzymać)
Dodge: AB (unik ciosu)
(później możesz) Fw + C
(później możesz) Bk + C
Counter Throw: HCF + C
(później możesz) Fw + C
(później możesz) Fw + C (troszke spuść C, większe obrażenia!)
(później możesz) Fw + C, B + C
Reverse Thrust : Fw Dn DnFw + C
Dobicia: C, DnFw + B
Super Dash Cutter: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Ultimate Slasher End: Fw HCF + B [Double Super] (z bliska)
Ultimate Slasher: Fw HCF + B [Double Super] (z daleka)
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> S.D.Cutter
ORIGINAL KAEDE
Weird Shot: QCF + A/B
Upperslash: Fw Dn DnFw + A/B
(później możesz) : Fn Dn DnFn + A/B
Triple Slash: QCB + A/B (może być jako juggle starter)
Roll: QCB + C
Air Throw : C+D (w powietrzu)
Dobicia: C, DnFw + B
Lightning Sword: QCB DnBk Fw + AB [Super]
Lightning Dragons: QCB DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> L.Sword ewentualnie - L.Dragons
KAEDE
Triple slash: QCB + A/B
Lightning slash: QCF + A/B
Air Lightning slash: (w powietrzu) QCF + A/B
Lighting Uppercut: Fw Dn DnFw + A/B
(później możesz): Fw Dn DnFw + A/B
Roll: QCB + C
Instant Combo: HCF + C (może być jako juggle starter)
Air Throw : C+D (w powietrzu)
Dobicia: C, DnFw + B
Super Sword: QCF QCF + AB [Super]
Lightning Crash: QCB DnBk Fw + AB [Super]
Lightning Dragon Sword: QCF QCF + B [Double Super]
Dragon Crash: QCB DnBk F + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -= L.Crash ewentualnie D.Crash LUB ewentualnie S.Sword
KAGAMI
Downward dive: (w powietrzu) Dn + C
Upperwards slash: Fw Dn DnFw + A/B
Fireball: QCF + A
Firehand: QCF + B
(później możesz): QCF + B
Power Surge: QCB + C (napełnia Power Meter)
Stab Grab: HCB + B
Dobicia: C, DnFw + B
Napalm Wave: Fw HCF + AB [Super]
Flame Dive: (w powietrzu) HCF + AB [Super]
Phoenix Dive: (w powietrzu) HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Flame Dive
KOJIRO
Rapid Stabs: QCB + B
Big Slash: QCB + A
Ranged Slash: QCF + A/B
Upwards Slash: Fw Dn DnFw + A/B
Speed Dash: QCB + C
(później możesz) : C
Super Overhead: Fw + BC
Super Unblockable: BC(H) (tylko POWER)
Dobicia: C, DnFw + B
Slasher Combo: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Ultimate Stab/Ultimate Unblockable : Dn DnBk Bk DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn+C-> Fw+BC-> Slasher Combo ewentualnie S.Overhead->U.Slash
ewentualnie S.Overhead -> S.Combo (tylko w narożniku)
LEE
Energy Focus : L (przytrzymaj, nawet niezłe nie możesz być zaskoczony ORAZ odnawia życie!)
Fan Dash: HCB + A/B [Super Cancel]
(później możesz): HCF + B
Upperkick: Dn(H), Up + B
(później możesz) Dn(H) + B(możesz zakończyć po dowolnym uderzeniu)
Dodge: AB
(później możesz): A/B/C/D
(później możesz): (H)Dn + C i potem
--> (H)Dn + C C
--> Dn + C
--> Fw + C
--> Dn + C -> Fw + C
Rapid Kicks: QCB + C x 5 (chyba)
Air Rapid Kick: (w powietrzu) QCB + C x 3 (chyba)
Step on your Face: (w powietrzu) QCF + C
Dobicia: C,Up+C
Nuke Fan: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Nuke Combo Rush: Dn Dnbk Bk DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Nuke Fan (w narożniku)
MORYIA
Triple/Quad Slash Three: QCF + A/B x 3 (możesz dowolnie przerywać i kończyć różnymi ciosami!!!)
Triple/Quad Slash Two: QCF + A/B x 2
(później możesz) : Moon Slasher, Quick Slasher
Triple/Quad Slash One: QCF + A/B x 1
(później możesz) : Moon Slasher, Quick Slasher
Quick Slasher: QCB + A/B/C
(później możesz) : x 2 A/B/C (naciskaj szybko, od razu po pierwszym razie, zalicza tylko 1 hit)
(później możesz) : A/B/C (trzymaj jak najdłużej, co zwiększa siłę ciosu)
(później możesz) : D (czyli Cancel, zatrzymanie ciosu) NEW!!
Moon Slasher: Fw Dn DnFw + A/B
(później możesz) : Fw Dn DnFw + B
Teleporter: Bk DnBk Dn + A/B/C
(później możesz) : A/B/C
Dobicia: C, DnFw + B
Multi Slasher: Fw HCF + AB [Super]
Combo Rusher: Fw HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A + -> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Multi Slasher ewentualnie Combo Rusher [Ex]
ZANETSU
Knife Slash: QCF + A
Laser Shot: QCB + B [Super Cancel]
Invisibility: Bk Dn DnBk + A
Knife Shot: (w powietrzu) QCF + A/B
(później możesz): QCF + (A albo B wykonaj szybko)
Face Dance: (w powietrzu) Dn + C
(później możesz): Dn + C (co daje max 5 hit)
Face Dance 2 : (w czasie juggle lub gdy wróg jest w powietrzu, tylko 1 hit) NEW!!
Upperkick slash: Fw Dn DnFw + C
Teleporter: Fw Bk Fw + C
(później możesz): QCB + A
(później możesz również): QCB + B
Cape Throw: (w powietrzu/ziemia) HCB + C
Dobicia: C, DnFw + B, Knife Shot (w powietrzu)
Mega Ranged Slasher: Fw HCF + AB [Super]
Mega Cape Throw: QCB QCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
lub Dn + C A +-> Fw + BC -> A B -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> M.R.Slasher
OKINA
Whirly Basket: HCB + A/B
Turtle: QCF + A/B
Taunt : L (to też cios)
Speed Turtle : QCF + A/B (wyskakuje z koszyka około raz na 10 razy) New!!
Mini Super Turtle : QCF + A/B (wyskakuje z koszyka około raz na 20 razy) New!!
Recover Turtle : QCF + C (odnawia życie !)
Fishing Pole: Fw Dn DnFw + A/B/C
Teleport: Bk Dn DnBk + A/B/C
Upper Whirly Basket: HCB + C
Dobicia: C, DnFw + B, HCB + A/B(tak to też dobija!), QCF + A/B (szybko !)
Super Whirly Basket: HCF HCF + AB [Super]
Super Turtle: HCF HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A +-> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> S.W.Basket ewentualnie Super Turtle
SHINGEN
Shell - kiedy jego ciało robi się metaliczne nie dostajesz obrażeń
Shell Atacck: Bk + B (atak podczas Shell)
Dash Grab: HCF + A/B/C
Blitz: Fw Dn DnFw + A/B, Naciskaj kilka razy
Heavy Slasher: QCB + A/B
Elbow Rush: QCB + C
(później możesz): QCB + C x 1 New!!!
(później możesz): QCB + C x 2 New!!!
(później możesz): QCB + A New!!!
(później możesz): QCB + B New!!!
(później możesz): QCF + B New!!!
(później możesz): inne ciosy New!!!
Dobicia: DnFw + C, C ,Rzut (łapiesz z ziemi ja wpadłem na to przypadkiem !)
TAUNT!: L (b. słabe ale mimo to cios)
Super Grab: HCB Fw + C
(później możesz): HCF + A
(później możesz): QCB + A
(później możesz): QCB + B
((później możesz): HCB HCB + AB [Super]
(później możesz): HCF + B
(później możesz) QCB + A
(później możesz) QCB + C
(później możesz) Tiger Blitz: HCB HCB + C [Double Super]
Tiger Dash: QCF QCF + AB [Super]
(później możesz): HCB HCB + B
(później możesz): HCF + B
Super Counter: HCB Bk + AB [Super]
Mega Throw: HCB HCB + AB [Super]
Ultimate Throw: HCB HCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Blitz z klawiszem B
SETSUNA
Sword Slash : QCF + A/B
Uppercut : Fw Dn DnFw + A/B
Huge Slash : QCB + B
Lightning Defense : HCB + C
później możesz) : Stunner
Stunner : HCF + C (RZUT - łapie WROGA z powietrza)
Air Grab : Fw Dn DnFw + C
Dobicia: C, DnFw + B
Super Slasher : QCF QCF + AB [Super]
Super Lighting Defence : HCB HCB + B [Double Super]
(później możesz) : Supreme Death
Supreme Death : QCB HCF + AB [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Super Slasher ewentualnie Supreme Death
UNDEAD GUY (SHINKYO)
Super Slasher: Fw Dn DnFw + A/B, Naciskając A/B (zwiększysz siłę ciosu)
Super Slasher Stop: Fw Dn DnFw + A/B później klep Up+B
Throw Slash: QCB + A/B Naciskając A/B (zwiększysz siłę ciosu)
Throw Slash Stop: QCB + A/B później klep Up+B
Bite Dash: HCF + A/B
Super Throw: HCB + C
Dobicia: Up + B, C, Up +B (klep Up+B - daje 9 hit!) New!!!
Diver: (w powietrzu) QCB + A/B
Quisinart: QCF QCF + AB [Super]
YOU ARE DEAD: QCF QCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C -> A B C -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> S.Slasher z klawiszem B -> Quisinart
ewentualnie YOU ARE DEAD
WASHIZUKA
One Rapid Stab: QCB + A/B
Multi Rapid Stab: QCB + klep A/B
Ranged Slash: Bk(H), Fw + A/B
Upwards Slash: Dn(H), Up + A/B
Dash Attack: Bk(H), Fw + C
(później możesz): QCF + C
(później możesz): QCB + C
(później możesz): QCB + B
(później możesz): Slasher Combo
Super Unblockable: BC(H)
Dobicia: C, DnFw + B
Slasher Combo: Dn DnBk Bk DnBk Fw + AB [Super]
Ultimate Stab/Ultimate Unblockable : Dn DnBk Bk DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A + -> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Slasher Combo ewentualnie Ultimate Unblockable [Ex]
JOUZOH
Head Combo: (H)Fw,Bk,F+C potem QCF x 3+C (SPEED,EX) New!!!!
Flamin Whack: QCF + A/B
Sneeze: QCB + C
Big Head: Fw Bk Fw + C
Dash: QCF + C (nie możesz zostać znokautowany)
Big Stomp: Fw Dn DnFw + A/B
Air Big Stomp : Fw Dn DnFw + A/B (gdy wróg jest w powietrzu) New!!
Big Throw: HCB + B
(później możesz): QCF + B (szybko)
(później możesz): QCF + B (wolniej) New!!
(później możesz): QCF + B (średnio wolno) New!!
(później możesz): QCF + B (wolno, zapala się ogień jest to najmocniejsze uderzenie!!) New!!
(później możesz): QCF + B,QCF + C
(później możesz): QCF + C
(później możesz): QCF + AB [Super]
Big Counter: HCB + A
(później możesz) : HCF + B
(później możesz) : HCF + A
(później możesz) : HCB HCB + AB [Super]
(później możesz) : QCF + B [Super]
Dobicia: Up + B, Bieg, Fw Dn DnFw + A/B
Real Big Stomp: QCF QCF + AB [Super]
Real Big Head Banger: QCF QCF + B [Double Super]
Super Speed Combo:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C + -> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Real Big Stomp
YUKI
Dashing Slash: Dn DnBk Bk + A/B
Ice Bolt: Dn DnFw Fw + A/B
Ice Uppercut : Fw Dn DnFw + A/B
Ice Wall : HCF + C
Instant Combo : HCB + C
(później możesz) : Ice Uppercut
WihRly End : (jeśli nie dobijemy to jest to cios) DnFw + B(H) New!!!
Dobicia: C, DnFw + B,DnFw + B(H) New!!!
Big Ice Stab : QCF QCF + AB [Super]
(później możesz) : Naciskaj A
Whirl Wind : QCB DnBk Fw + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B -> QCF + A
lub Dn + C A + -> BC A -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> Ice Uppercut z klawiszem B
KOURYU (boss)
Arrow Show: QCF + A/B (możesz trzymać zwiększysz siłę ciosu)
Big Slash: QCB + C
Quad Rusher: QCB + A/B x 1
Quad Rusher: QCB + A/B x 2
Quad Rusher: QCB + A/B x 3
Quad Rusher: QCB + A/B x 4
Mode Swap: BCD (zmiana trybu walki!)
Dobicia: C, DnFw + B
Fire Phoenix Super: (w powietrzu) Fw HCF + A [Super]
Earth Slasher Super: Fw HCF + B [Super/Rzut]
Water Tornado Super: Fw HCF + C [Super]
Lightning Dragon Super: Fw HCF + D [Super]
Ultimate End: Bk HCB + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C +-> A B C +-> A B -> QCF + C
lub C -> QCF + B
lub Dn + C +-> BC -> QCF + B
lub Dn + C -> Fw + BC -> W.T.Super
ewnetulanie L.D.Super ewentualnie Q.Rush x 2->F.P.Super [Ex] ewentualnie Ultimate End [Ex]
MUSASHI (TYLKO DREAMCAST)
Intermittent Geyser : Dn, DnFw, Fw+B
The Menacer : Bk, BkDn, Dn, FwDw, Fw+A
Cross Stance : Fw,Dw,FwDw+B (możesz trzymać zwiększysz siłę ciosu)
Lights-Out Pillow Combo : (z bliska) HCF+B
Focus Blast : QCB+A (nabija Power Meter!)
5 Star Throw : HCB+A
Five Ring Meltdown : Fw HCF + AB [Super]
Heaven's Peerless Blade : Fw HCF + B [Double Super]
Super Speed Combos:
Dn Dn+A/B -> A B C + -> A B C + -> A B -> QCF + C
lub C B A -> QCF + C
5. HANAFUDA
Zasady tej miłej gry karcianej są proste. Karty są podzielone na pary (te mrugające, gdy wybierzemy jakąś z naszej talii) i je właśnie musimy zbierać. Podzielone są one również na 4 grupy od najsilniejszych od góry do słabych tych na dole. Im więcej zbieramy tych z grupy najsilniejszych tym mamy większą szansę na zwycięstwo. Karty oraz punkty mamy objaśnione pod Klawiszami na padzie (X,Y,L,R). Można również obrażenia łączyć w comba, jeśli czujemy, że przyjdzie nam odpowiednia karta. A wtedy wykaszamy już 80% energii.
6. KONTAKT I INFO
Mam nadzieję, że poradnik przyda się wszystkim graczom. Według mojej skromnej opinii jest to najlepszy 2D fighter na DC, mimo, że nie powala grafiką jak GGX, to jednak jest bardziej rozbudowanym i bardziej klimatycznym tytułem!
Poradnik ten jest dostępny tylko na stronie SEGA-SKY i nie można go wykorzystywać na żadnych stronach bez mojej wiedzy! Jeśli chodzi o Last Blade 3, to jest to ostatnia z serii, która nie doczekała się żadnych kontynuuacji czy rimejków. PS. Warto polecić Wam równie genialną część pierwszą Last Blade od SNK. Szable w dłoń :)
Stronki w necie:
Kontakt
Masz pytania dotyczące portalu czy kanału na YouTube? Interesuje Cię reklama? Chcesz współtworzyć stronę? Napisz do nas!
• Forum: Zajrzyj i dołącz do naszej społeczności!
• O redakcji portalu: Kliknij po więcej informacji
• E-mail: rolly(@)sega.c0.pl