Psychic Force 2012  -  Poradnik  |  Autor - Rolly

  

 

Developer & Producent : Taito
Platforma : SEGA Dreamcast
Ilość bloków dla VMU : 9

Gra Obsługuje : Pad, VMU, Vibration Pack, Arcade Stick, Wędka
Liczba graczy : 1 - 2 Liczba GD-Rom : 1

SPIS TREŚCI

1. Podstawy gry i opis pada.
2. Opis postaci i zagarania.

3. Bonusy.
4. Kontakt i info.

1.PODSTAWY GRY I OPIS PADA.

HISTORIA GRY:
W 2010 Keith i Burn zostali pokonani przez zawodników. W 2012 Keith zakłada grupę Neo Noa,która ma bronić pokoju na świecie. W tym samym czasie Richard Wong tworzy własną grupę Army Of Psychiccers i chce zniszczyć całą ludzkość. Starcie tych dwóch grup będzie nieuniknione. Poza tym wiele postaci pozna swoją przeszłość oraz poznają prawdę o swoim pochodzeniu.


OPIS PADA (kierunki w tej grze są pojęciem względnym, gdyż wszystko zależy od tego gdzie stoimy,dlatego kierunki przedstawiłem w ten sposób) :


góra

   góra/lewo o  o  o góra/prawo
\|/
   lewo o-- o --o prawo
/ |\
   dół/lewo o o o dół/prawo
dół


360 ' - całe kółko na padzie

180 ' - połowa kółka na padzie

G - czyli Garda
L - czyli Lekki Atak 
S - czyli Silny Atak

Start - pauza gry
X+Y+A+B+Start - reset gry

OGÓLNE ZASADY GRY:
Z boku planszy mamy dwa paski o rożnych kolorach (zarówno pierwszy jaki i drugi gracz).Górna połowa to nasze życie czyli LIFE GAUGE,a dolna cześć to energia Psy czyli PSY GAUGE. Aby wykonać jakiś specyficzny cios będziecie potrzebowali właśnie tej energii PSY,bez niej nic nie zrobicie z wyjątkiem combosów i małych kul energetycznych. Energi PSY może być nabita poprzez PSYCHO CHARGE (G + L + S) lub gdy nie będziemy wykonywać żądnych ruchów. Natomiast komendą 360 ' + G + L + S wykonamy HYPER CHARGE dzięki której zwiększy swoją siłę ataków ciosów oraz pojemność PSY GAUGE ale niestety automatycznie zmniejszymy sobie życie więc uważajcie!!
Walka odbywa się w zamkniętym kwadracie. który służy do masakrowania postaci przy ścianie. Można go rozwalić!! Wystarczy w ostatniej rundzie wykonać mocny cios i przeciwnik musi polecieć albo na lewą albo na prawą stronę kwadratu,inaczej ściana nie pęknie!!!

- Ściany -
Ściany służą do używania combosów na postaciach oraz przydają się do niektórych ciosów gdyż wróg niema gdzie uciec dzięki czemu możemy naprawdę wyprowadzić niezłą serię kończąc ją np. Rzutem. Ważnym elementem jest także to,że postać która uderzy w ścianę ma chwilowego Stuna. A wiecie co to znaczy:-)

- Bariery -
Bariery służą nie tylko do blokowania potężniejszych kuli energetycznych i ataków ale także przydają się gdy znajdziemy się pod ścianą a wróg zacznie zalewać na seriami ciosów. Wykonując barierę odrzucimy go na bezpieczną odległość. Barierą możemy także zadać obrażenia jeśli jesteśmy blisko postaci i dodatkowo dodajemy małego Stuna.

OTO OPIS DOSTĘPNYCH GARD ORAZ JAK JE WYKONAĆ:
- Normal Guard -
Wciśnij G
Ta garda powoduje blokowanie podstawowych ciosów, combosów i małych kul energetycznych wykonanych poprzez wciśnięcie L lub S.

- Barrier Guard -
360 ' + G
Tą blokadą zablokujesz wszystkie ciosy i uderzenia. Niestety redukuje ona energię PSY. Gdy wróg jest blisko i wykonasz tą barierę odrzucisz go na dalszą odległość.

- Retreat Barrier -
o-- --o + G
Tą barierą zatrzymasz się gdy będziesz leciał na ścianę i szybko odzyskasz nad nią kontrolę. Przez chwile zapali się także Barrier Guard. Pamiętajcie, że po nokaucie musicie trzymać blok.
Psy : 50%

OTO OPIS WSZYSTKICH UŻYTECZNYCH RUCHÓW:
- Normal Dash -
Dowolny kierunek + L + S
Ta kombinacja powoduje szybkie poruszanie się po planszy dzieki czemu unikniemy ciosów.

- Quick Dash -
L + S
Tą kombinacją możecie poruszać się po planszy z tą różnicą,ze szybkość jest znacznie większa i zawsze znajdziemy się blisko wroga,wiec możemy już go katować. Ten ruch powoduje także odbicie małych kul energetycznych wykonanych pod L lub S.

- Slide Dash -
o-- --o + L + S
Tą kombinacją wykonasz jakby side step czyli unik w bok.

- Psycho Charge -
G + L + S
Tą kombinacją zwiększamy swoją Energię PSY.

- Hyper Charge -
360 ' + G + L + S
Tą kombinacją zwiększamy pojemność Energi PSY oraz siłę ataku naszej postaci(POW) ale zmniejszamy sobie ilość życia (LIFE).

- PSY Impluse -
Naciskaj L lub S szybko kilka razy
Gdy wróg zacznie cię masakrować pod ścianą i znokautuje cię kilka razy,możesz uratować się jakby kontrującą barierą. Ta bariera zadaje także obrażania wrogowi!!!! 
Psy : 25%

- Barrier Break -
--o + S
Ten ruch działa gdy oboje zawodników jest niedaleko siebie i mam za zadanie zniszczyć Barierę obroną wroga. Cios ten zadaje obrażenia ale może być zblokowany przez Normalną Gardę.
Psy : 50%

- Rzut -
Blisko postaci G + L
Wykonasz rzut w zależności od postaci. Można łączyć go z combosami!!!

Podstawowe comba mogą być wykonywane z bliskiej odległości i różnią się od siebie ze względu na wagę postaci. Oto opis:

- Waga lekka postaci -
L, L, L, L
L, S, Special
L, S, L, Special
L, L, S, Special

- Waga średnia postaci -
L, L, L
L, S, Special
L, L, S, Special

- Waga ciężka postaci -
L, L
S, Special
L, S, Special
L, S, S

Aby wykonywać inne comba np. z daleka wystarczy poznać specyfikę wszystkich ciosów,gdyż wszystko zależy od ich zasięgu szybkości itp. Np. wykonajcie Setsuną : S potem o-- --o +L .Widzicie na tym polega nabijanie jak najwięcej Hit. Ważna jest także ściana gdyż przy niej postać nie ucieknie nam daleko więć możemy jeszcze bardziej przedłużyć combosy nawet do 6 - 7 Hit !! Wystarczy comba kończyć np. rzutem !

OPIS TRYBÓW:
- Arcade Mode -
W tym trybie zmierzycie się z postaciami aby pobić rekord czasu gry. Podczas gry może dołączyć się drugi gracz.

- Story Mode -
W tym trybie poznamy historię postaci,przeplataną animacjami CG.

- Training Mode -
Tutaj możemy sobie potrenować ciosy i ustawić dowolne kombinacie walki.

- VS Human Mode -
W tym trybie pogramy z drugim graczem,czyli będzie można skopać tyłek żywej osobie ;-).

- VS Com Mode -
Tutaj możemy powalczyć z dowolnie wybranym wrogiem,kierowanym przez CPU.

- Watch Mode -
Tutaj możemy zobaczyć jak walczą postacie sterowane przez CPU. Najlepiej ustawić najwyższy poziom trudności w Opcjach.

- Options Mode -
Tutaj możemy ustawić wszystkie opcje związane z grą.

- Records -
Tutaj możemy zobaczyć wszystkie rekordy z gry zarówno dla jaki i dwóch graczy.

WYBÓR TRYBU WALKI:
- Normal -
Ten tryb to zero pomocy wszystko wykonujemy manualnie.

- Beginner -
W tym trybie energia PSY przybywa automatycznie jeśli nie ruszamy się postacią. Komputer pomaga nam także w wykonaniu gardy,których ilość możemy ustawić.

2. OPIS POSTACI I ZAGRANIA.

---------------------
MIGHT

---------------------
Master of Lightning
Imię : Might
Grupa : Brak
Typ : Waga lekka
Wiek : 16
---------------------

Electrigger
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 200

Zmiana Kierunku Electrigger
Podczas tego ciosu przytrzymaj S.
Psy : 0%

Magnet Anchor
180 ' + L
Psy : 30%

Lightning Hound
o-- --o + L
Psy : 40%
Podczas tego ciosu przytrzymaj (podczas Lightning Hound, Max. 2 razy)
Dowolny kierunek + L
Psy : 40%

Lightning Sword
180 ' + S
Psy : 40%

Thunder Break
o-- --o --o + L
Psy : 45%
Zwiększa parametry wybranych ciosów!!.Efekt znika gdy Might dostanie obrażenia. Oto te ciosy:
Magnet Anchor - szybszy,większy zasięg
Lightning Hound - szybszy,większy zasięg
Lightning Sword - większy miecz i zasięg jego uderzeń
Excursion - szybszy,większy zasięg

Excursion
o-- --o --o + S
Psy : 60%
---------------------
PATTY
---------------------
Master of Tone
Imię : Patricia Myars
Typ : Waga lekka
Płeć : Kobieta
Wiek : 15
---------------------

Holy Whisper
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 160

Prelude Key (Max. 8 kluczy)
o-- --o + L
Psy : 20%
Obrażenia : 0 (Daje 210 kiedy eksploduje)

Eternal Harp
o-- --o --o + L
Psy : 50%
Obrażenia : 0
Wszystkie klucze na planszy wybuchają.

Sweet Tone
180 ' + L
Psy : 0%
Obrażenia : 0

Resonance
180 ' + L
Psy : 20%
Obrażenia : 0

Sonic Rhapsody
180 ' + S
Psy : 40%
Obrażenia : 200
Dobry cios na niszczenie ścian.

Reverse Noise
o-- --o + S
Psy : 45%
Obrażenia : 160
Tworzy barierę która kontruje każdego Fireballa.

Holy Purge
--o --o + L
Psy : 90%
Obrażenia : 0

Saint Requiem
o-- --o --o + S
Psy : 80%
Obrażenia : 180 + 129
Patty otacza się wielicką barierą która atakuje wroga oraz w tym samym momencie chroni ją przed Fireballami.
---------------------
WENDY
---------------------
Master of Wind
Imię : Wendy Ryan
Grupa : Brak
Typ : Waga lekka
Wiek : 17
---------------------

Air Crescent
S lub--o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Air Slasher
o-- --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 170 + 119

Vortex Stream
--o --o + L
Psy : 45%
Obrażenia : 300

Slipheed Dance
o-- --o --o + L
Psy : 50%
Obrażenia : 0
Zwiększa szybkosć Wendy.

Mirage Step
180 ' + L
Psy : 50%
Obrażenia : 0
Wendy teleportuje się blisko wroga.

Tri-Crescent
180 ' + S
Psy : 50%
Obrażenia : 160 + 112 + 79

Tri-Crescent Split (po ciosie Tri-Crescent)
180 ' + S
Psy : 0%
Obrażenia : -
Wendy tworzy 3 koła i zmienia swoją pozycję ruchową.

Earth Gale
o-- --o --o + S
Psy : 70%
Obrażenia : 140 +...
---------------------
GENSHIN
---------------------
Magic User
Imię : Genshin Kenjoh
Typ : Waga lekka
Grupa : Brak
Wiek : 82
---------------------

Kikakon <Ogre Spirit>
S lub--o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Gouraishyu <Thunder Rosary>
180 ' + L
Psy : 40%
Obrażenia : 220

Ren-enhu <Soul Mine> (Maximum 5)
o-- --o + L
Psy : 30%
Obrażenia : 190

Gohoukyaku <Big Foot>
--o --o + L
Psy : 30%
Obrażenia : 260

Hugoshyutsu <Trap Card>
180 ' + L + S
Psy : 70%
Obrażenia : 120 + 84 +...
Genshin zrobi countera tym ciosem.

Kingourun <Adamant Ring>
o-- --o + S
Psy : 40%
Obrażenia : 26x10
Pierścienie które pojawią się obok Genshina, będą atakować wroga jeśli jest blisko.

Jyuubakusatsu <Death Curse>
o-- --o --o + S
Psy : 60%
Obrażenia : 50

Extra-1 (potem można)
o / --o o-- \ o + L + S, G + L, G + L + S
| o o |
Psy : 0%
Obrażenia : 350

Extra-2 (potem można)
| o o-- --o o | + G + L, L + S, G + L + S
o / \ o
Psy : 0%
Obrażenia : 350
---------------------
CARLO
---------------------
Master of Water 
Imię : Carlo Belfrond 
Typ : Waga średnia
Grupa : Noa
Wiek : 24
---------------------

Hydro Spiral
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Aqua Javelin
180 ' + L
Psy : 40%
Obrażenia : 0

Flow
Press L lub S
Psy : 0%
Obrażenia : 220
Carlo wali kulą wody. Naciśnij L lub S a zaatakuje wodą.

Aqua Gimlet
180 ' + S
Psy : 50%
Obrażenia : 240 + 84 + 59

Hydro Blade
o-- --o + S
Psy : 40%
Obrażenia : 140 + 99 + 68
Carlo tworzy barierę która go chroni.

Bubble Mine (Maximum 1)
o-- --o --o + Light
Psy : 50%
Obrażenia : 10 +...
Carlo tworzy Bąbla w którym może uwięzić wroga,wróg dostaje obrażenia jeśli w nią wpadnie.

Hydro Trap
o-- --o + L
Psy : 45%
Obrażenia : 350
Counter na atak fizyczny czyli nie Psy.

Serpent Press
o-- --o --o + S
Psy : 80%
Obrażenia : 10x9 + 290
---------------------
REGINA
---------------------
Master of Fire 
Imię : Regina Belfrond 
Typ : Waga średnia
Grupa : Noa
Wiek : 22
---------------------

Blaze Shot
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 200
Split
Podczas Blaze Shot, przytrzymaj S i puść.
Psy : 0%
Obrażenia : 60 +...

Spark Rain
o-- --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 200 + 140 +...

Hyper Napalm
180 ' + S
Psy : 40%
Obrażenia : 280

Explode
Naciśnij S
Psy : 0%
Obrażenia : 220

Flare Blast
o-- --o + S
Psy : 40%
Obrażenia : 56x5 
Reggina tworzy barierę, jeśli przeciwnik się na nią natchnie otrzyma 5 hit combo.

Burst Whip
180 ' + L
Psy : 40%
Obrażenia : 160 +...
Można kierować tym biczem z ognia.

Flame Chaser
o-- --o --o + L
Psy : 45%
Obrażenia : 160 +...

Atomic Burner
o-- --o --o + S
Psy : 80%
Obrażenia : 15x25
---------------------
GATES
---------------------
Cyborg 
Imię : Gates Oltman 
Typ : Waga cięzka
Grupa : Noa
Wiek : 39
---------------------

T.O.W Missle
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Stun Spark
o-- --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 160 + 112

Plasma Cannon
180 ' + L
Psy : 45%
Obrażenia : 0

G Cracker
--o --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 260 (lub 180 +... po eksplozji)

All Range Missile
o-- --o --o + Strong
Psy : 50%
Obrażenia : 180 + 126 + 89 + 63 +...

Boost Arm
180 ' + S
Psy : 30%
Obrażenia : 220

Double Boost (szybko zrób po Boost Arm)
180 ' + L
Psy : 30%
Obrażenia : 380

Pile Banger (szybko zrób po Boost Arm)
180 ' + S
Psy : 30%
Obrażenia : + 126
---------------------
EMILIO
---------------------
Master of Light
Name : Emilio Michaelov
Group : Army
Type : Light weight
Gender : Male
Age : 16

Shining Arrow
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 160

Prism Reflector (Maximum 5)
o-- --o + L
Psy : 20%
Obrażenia : 0

Reflector Dash (Maximum 1)
--o --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 0

Seeker Ray
180 ' + L
Psy : 40%
Obrażenia : 180 +... (Zależy od wykonanych ciosów Reflector)

Direct Shooting (podczas ciosu Reflection)
Wciśnij G
Psy :0%
Obrażenia : -

Prism Seal
180 ' + S
Psy : 40%
Obrażenia : 290

Angel Halo
o-- --o + S
Psy : 50%
Obrażenia : 0
Emilio więzi wroga i zmniejsza szybkość ruchów wroga.

Arch Angel
o-- --o --o + S
Psy : 80%
Obrażenia : 30x13
Można kierować tym ciosem.

Trinity Ray
o-- --o --o + L
Psy : 90%
Obrażenia : 180 +... (po ciosie Reflector)

Direct Shooting (podczas Reflector)
Wciśnij G
Psy : 0%
Obrażenia : -
---------------------
SETSUNA
---------------------
Master of Darkness
Imię : Setsuna ????
Typ : Waga średnia
Grupa : Army
Wiek : 27
---------------------

Darkside Soul
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 40x4

Dark Wedge
o-- --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 210 + 147

Mirrors Coffin
o-- --o + S
Psy : 50%
Obrażenia : 150 + 150

Negative Drain
--o --o + L
Psy : 45%
Obrażenia : 240
Setsuna wysysa życie wrogowi i dodaje je sobie. Musisz być blisko wroga.

Shady Cloud
o-- --o --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 0
Setsuna po tym ciosie zasysa od wroga Energie PSY!

Daggers Shadow
180 ' + L
Psy : 40%
Obrażenia : 180 +...

Limit Daggers
Podczas ciosu Daggers Shadow trzymaj L
Psy : 0%
Obrażenia : -

Black Sun
180 ' + S
Psy : 70%
Obrażenia : 300

Gigantic Sun
During Black Sun, hold S
Psy : 0%
Obrażenia : 301-359
Można charge'ować (trzymać dłużej kulę) co zwiększy obrażenia. Można nią kierować.

The Darkness
o-- --o --o + S
Psy : 100%
Obrażenia : 0
Po tym ciosie PSY wroga nie zwiększa się. Setsuna także staje się niewidzialny podczas DASH.
---------------------
GUDEATH
---------------------
Master of Gravity
Imię : Gudeath ????
Typ : Waga ciężka
Grupa : Army
Wiek : 33
---------------------

Gravity Bullet
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180
Aby zostawić element tego ciosu na arenie przytrzymaj S.
Psy : 0%
Obrażenia : -

Meteor Hammer
o-- --o + L
Psy : 30%
Obrażenia : 240

Asteroid Belt 180 ' + S
Psy : 70%
Obrażenia : 50 each

Satelite Fall - Single fire (po ciosie Asteroid Belt)
180 " + S
Psy : 0%
Obrażenia : 120

Satelite Fall - Volley fire (po ciosie Asteroid Belt)
180 ' + L + S
Psy : 0%
Obrażenia : 120 + 84 + 59 + 42 + 21
Przywołanie jakby bariery,którą dodatkowo można atakować. Wciskajcie tylko obojętne klawisze!

Shaving Wall
o-- --o --o + L
Psy : 60%
Obrażenia : 140 + 140
Może być jako rzut.

Meteor Butcher
360 " + Light (musisz być blisko wroga)
Psy : 70%
Obrażenia : 120 + 120 + 120
Może być jako rzut.

Gravity Infinity
o-- --o --o + S
Psy : 90%
Obrażenia : 120 + 84 + 59 + 42 + 21 +...
Czarna dziura,która zasysa wroga. Jeśli wróg do niej wpadnie jest atakowany.
---------------------
KEITH
---------------------
Master of Ice
Imię : Keith Evans
Typ : Waga średnia
Grupa : Noa
Wiek : 19
---------------------

Frigid Lance
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Frigid Spear
o-- --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 240

Frigid Spine
o-- --o + S
Psy : 50%
Obrażenia : 280
Barriera ochronna.

Frigid Prison
180 " + L
Psy : 45%
Obrażenia : 0
Keith zamraża wroga,który nie może się ruszać!

Frigid Shell
o-- --o --o + L
Psy : 60%
Obrażenia : 0
Keith tworzy barierę dzięki której omijaj go wszystkie kulami PSY.

Blizzard Tooth
o-- --o --o + S
Psy : 50%
Obrażenia : 360
---------------------
WONG
---------------------
Master of Time
Imię : Richard Wong
Typ : Waga średnia
Grupa : Army
Wiek : 36
---------------------

Genwaku no Kiseki <Tracks of Delusion>
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Sword appears behind opponent
Przytrzymaj i puść S (podczas ciosu Genwaku no Kiseki)
Psy : 0%

Kyokuu no Gen-ei <Empty Illusion>
--o --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 0
Gdy trafi Wong teleportuje się w głąb planszy.

Imashime no Senrei <Baptism of Warning>
--o --o + L
Psy : 35%
Obrażenia : 240

Twelve Swords (można dodawać prawie po wszystkich ciosach)
o-- --o --o + L + S
Psy : 15%
Obrażenia : 10x12 + 240

Jigen no Matataki <Dimension Blink>
o-- --o + L lub S
Psy : 40%
Obrażenia : 0

Faint
o-- --o + L lub S
Psy : 15%
Obrażenia : 0
Wong teleportuje się w inne miejsce. Powtórzenie kombinacji powoduje jego powrót do walki.

Unmei no Sentaku <Selection of Fate>
180 ' + L lub S
Psy : 30%
Obrażenia : 0
Wong rozdziela się na dwóch !!!Po trafieniu kopia znika.

Senritsu no Hukusen <?>
o-- --o --o + S
Psy : 40%
Obrażenia : 240

Youkyuu no Sasoi <Slow Invitation>
360 ' + L
Psy : 100%
Obrażenia : 0
Wong zwalnia wszystkie akcje wroga wroga na 3 - 4 sekundy.
Cios ten nie działa na wroga grającego Wongiem.

Kanzen na Sekai <Perfect World>
360 ' + S
Psy : od 100% do 200% (zużywa całe PSY)
Obrażenia : 0
Wong zatrzymuje czas i wroga na 2 - 4 sekundy w zależności ile mamy PSY.
Cios ten nie działa na wroga grającego Wongiem.
---------------------
BURN
---------------------
Grandmaster of Fire
Imię : Burn Griffis
Typ : Waga średnia
Grupa : Brak
Wiek : 20
---------------------
Flame Shoot
S lub --o --o + S
Psy : 30%
Obrażenia : 180

Burning Trail
--o --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 260

Exploder
o-- --o + L
Psy : 40%
Obrażenia : 180 + 126 +..

Burst Hand
180 ' + L
Psy : 50%
Obrażenia : 320

Triangle Heat
180 ' + S
Psy : 45%
Obrażenia : 0

Explode (podczas ciosu Triangle Heat)
180 ' + S
Psy : 0%
Obrażenia : 260
Burn łapie wroga w pułapkę. Można włożyć potem cios.

Nova Flare
o-- --o --o + L
Psy : 0%
Obrażenia : 0

Nova Flare Shot
S lub --o --o + S
Psy : 0%
Obrażenia : 210
Dobry szybki cios,który nie zużywa PSY!

God Phoenix
o-- --o --o + S
Psy : 90%
Obrażenia : 360

3. BONUSY.

- UKRYTE POSTACIE -

Wong :
Skończ tryb Story wszystkimi postaciami (minimalna ilość rund to jedna) lub graj przynajmniej 18 godzin.


Keith :
Skończ tryb Arcade wszystkimi postaciami (minimalna ilość rund to dwie) lub graj przynajmniej 18 godzin.

Burn :
Skończ tryb Story Wong'iem i Keith'em (minimalna ilośćrund to dwie) lub graj przynajmniej 18 godzin.

Silver Emilio :
Zagraj Emilio 30 razy lub graj przynajmniej 16 godzin. Przy wyborze postaci naciśnij na zwykłym Emilio "X".

Golden Emilio :
Zagraj Emilio 50 razy lub graj przynajmniej 18 godzin. Przy wyborze postaci naciśnij na zwykłym Emilio "Y".

UKRYTE SCENERIE WALKI:
Oto dodatkowe scenerie dostępne w trybie VS.

Sceneria Palace :
Odblokuje się gdy Wong będzie już grywalny.

Sceneria Noa :
Odblokuje się gdy Keith będzie już grywalny.

Sceneria Midnight :
Odblokuje się gdy Burn będzie już grywalny.

Psychic Zone - Sceneria Silver Emilio :
Tak też jest ta sceneria !!! Odblokuje się gdy Silver Emilio będzie już grywalny.

Inne pierdółki :
Niektóre postacie mają specialne rozmowy jeśli napotkają na siebie. Np. Reggina i Carlo. Są to przeważnie powiązania z trybu Story.

Inne intro
Oprócz standardowego intro Might i Emilio,gdy odblokujesz Keith'a i Burn'a pojawi się druga wersja otwierająca grę.Poczekajcie chwile i sami zobaczcie.

Walcz dwoma Keithami i spauzuj grę a usłyszysz dziwny okrzyk!

Walcz dwoma Wongami i spauzuj grę a usłyszysz dziwny okrzyk!

Walcz dwoma Setsunami i spauzuj grę a usłyszysz dziwny okrzyk!

4. KONTAKT I INFO.

Mam nadzieje,że poradnik będzie dla was użyteczny. Psychic Force 2012 może nie należy do czołówki bijatyk,ze względu na swój system walki ale warto w nią pograć,rozgrywka daje dużo frajdy. Grafika i muzyka prezentuje się troszkę lepiej niż w Rival Schools. Spróbujcie troszkę innej zabawy a na pewno się zawiedziecie.

Stronki w necie:
www.taito.co.jp

---------------------
AUTOR:
---------------------
(c) Copyright 2006 ROLLY