Ulubione Anime.
Posty: 43
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
- Rolly
- Posty: 2447
- Rejestracja: poniedziałek 26 cze 2006, 10:44
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 15
- Aktualnie gram w: L.O.L Lack of Love, Virtua Fighter 5, Pier Solar, HoMMIII, Blue Submarine no.6
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Saturn, PC, XboxOne S, Android, Raspberry Pi B+
Ulubione Anime.
Pewnie wśród was jest sporo fanów mangi i anime.
Więc z tym wiąrze się mój post - jaki jest wasz ulubiony film do którego najczęściej wracacie i wywarł na was duże wrażenie.
Mój bezapelacyjny lider to : Blue Submarine No.6 wyprodukowane przez studio Gonzo. Świetny scenariusz,muzyka,niesamowite efekty 3D. Oglądam sobie tak raz na miesiąc Pierwszy raz obczaiłem je na niemicekim kanale VOX - mimo iż mało rozumiałem to odrazu wapdło mi oko. Pomimo iż została wydana w 1998 robi nadal wrażenie !
http://www.vintango.com/bluemain.html - pod tym linkiem znajdziecie troszkę informacji
Z moich dziecięcych lat wspomniam wspaniałego Capitana Tsubasę i fasycynację tym anime (przegapiłem tylko 2 odcinki) i samą piłką nożną
Oprócz tego mogę polecić wielę innych anime : Serią Gundam,Nadesico,Run=Dim,Dragon Ball,Record Of Lodoss,Cowboy Bebop i jeszcze masę innych.
Co ważne wiele z tytych tytułów ukazało się w postaci gier na mojego kochanego DC
Więc z tym wiąrze się mój post - jaki jest wasz ulubiony film do którego najczęściej wracacie i wywarł na was duże wrażenie.
Mój bezapelacyjny lider to : Blue Submarine No.6 wyprodukowane przez studio Gonzo. Świetny scenariusz,muzyka,niesamowite efekty 3D. Oglądam sobie tak raz na miesiąc Pierwszy raz obczaiłem je na niemicekim kanale VOX - mimo iż mało rozumiałem to odrazu wapdło mi oko. Pomimo iż została wydana w 1998 robi nadal wrażenie !
http://www.vintango.com/bluemain.html - pod tym linkiem znajdziecie troszkę informacji
Z moich dziecięcych lat wspomniam wspaniałego Capitana Tsubasę i fasycynację tym anime (przegapiłem tylko 2 odcinki) i samą piłką nożną
Oprócz tego mogę polecić wielę innych anime : Serią Gundam,Nadesico,Run=Dim,Dragon Ball,Record Of Lodoss,Cowboy Bebop i jeszcze masę innych.
Co ważne wiele z tytych tytułów ukazało się w postaci gier na mojego kochanego DC
- wojtas-nm
- Posty: 422
- Rejestracja: piątek 18 sie 2006, 00:54
co jakiś czas oglądam filmy kinowe Dragon Balla. Aktualnie zaliczam wszystkie odcinki serialu po kolei do końca roku się uwinę
Co do Tsubasy... też wymiata widział ktoś Galactik Football czy jakoś tak, na Jetix? xD co to ma byc?
kiedys jeszcze oglądałem jakieś anime o kierowcy F1... nie pamiętam jak to się nazywało (to było tak dawno że nie wiedziałem nawet co to anime )
ja mogę polecic m.in: Dragon Ball, Naruto, Cowboy Bebop, Berserk, Hellsing, Bleach i jeszcze troche
pozdro
Co do Tsubasy... też wymiata widział ktoś Galactik Football czy jakoś tak, na Jetix? xD co to ma byc?
kiedys jeszcze oglądałem jakieś anime o kierowcy F1... nie pamiętam jak to się nazywało (to było tak dawno że nie wiedziałem nawet co to anime )
ja mogę polecic m.in: Dragon Ball, Naruto, Cowboy Bebop, Berserk, Hellsing, Bleach i jeszcze troche
pozdro
- Rina
- Posty: 70
- Rejestracja: piątek 04 sie 2006, 10:59
- Aktualnie gram w: Phantasy Star Portable
- Posiadany sprzęt: Android, DC,PC, Mega Drive
Mi osobiścię podoba się całkiem nowe anime pt. Bleach - całkiem fajna kreska.
I troszkę możę bardziej kobiecy film - smutny,opowiadający i koszmarze wojny i co się z nim wiąż. Popłakałam się przy nim
Tytuł - Grobowiec Świetlików.
Polecam każdemu fanowi anime mimo iż ten film ma już swoje lata.
DB oglądałam ale nie bawią mnie takie pojedynki
I troszkę możę bardziej kobiecy film - smutny,opowiadający i koszmarze wojny i co się z nim wiąż. Popłakałam się przy nim
Tytuł - Grobowiec Świetlików.
Polecam każdemu fanowi anime mimo iż ten film ma już swoje lata.
DB oglądałam ale nie bawią mnie takie pojedynki
- PalRose
- Posty: 47
- Rejestracja: piątek 04 sie 2006, 11:05
- Lokalizacja: Nippon
- Aktualnie gram w: Guwange, Karous
- Posiadany sprzęt: PC i PS4
Cowboy Bebop - bez dwóch zdań. Ogólnie nie oglądam dużo anime ale ten serial przypadł mi do gustu na maksa.
Każdu odcinek był zupełnie inny - czasami śmieszny,czasami głupi itd.
Ostatnie odcinki doprowadziły mnie prawie do łez - strasznie dramatyczne zakończenie.... T_T
Radzę nie przegapić !!! ^_^'
Każdu odcinek był zupełnie inny - czasami śmieszny,czasami głupi itd.
Ostatnie odcinki doprowadziły mnie prawie do łez - strasznie dramatyczne zakończenie.... T_T
Radzę nie przegapić !!! ^_^'
STG !! https://twitter.com/shmups
- Kamillo
- Posty: 1206
- Rejestracja: czwartek 20 lip 2006, 18:04
- Medals: 1
- Aktualnie gram w: The Evil Within 2
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, X360, PS4
Nie wiem czemu, ale anime już nie oglądam. Za to za czasów pokemonów było nieźle, przed i po szkole TV, dni spedzone na przegrywaniu wszystkich TAZO na betaonie, płacz i lament A z czasów wczesnego dzieciństwa, byłem wiernym fanem Muminków
- Kamillo
- Posty: 1206
- Rejestracja: czwartek 20 lip 2006, 18:04
- Medals: 1
- Aktualnie gram w: The Evil Within 2
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, X360, PS4
wojtas-nm pisze:no ba... przecież Pokemony, Badamany, Bey Blade'y to anime hehehe
panowie, nie mylmy pojęć
Nie ? A może... Najwidoczniej nie przepadam zani za tym, ani za tym
- radEk
- Under Defeat Master
- Posty: 506
- Rejestracja: wtorek 27 cze 2006, 16:36
- Medals: 1
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, PS3, PS4, PSP, PSV, XBOX
Z anime to preferuję GTO, które wiele razy rzucił mną o glebę Jest jeszcze Berserk - ostatnio miałem okazję oglądnąć kilka odcinków i powiem jedno te anime rządzi
Ostatnio oglądałem Chobits na "hajperze" i tez w sumie spodobało mi się
Ogólnie oglądam anime na wyżej wymienionej stacji, a że nie każde mi się podoba to już inna broszka
Ostatnio oglądałem Chobits na "hajperze" i tez w sumie spodobało mi się
Ogólnie oglądam anime na wyżej wymienionej stacji, a że nie każde mi się podoba to już inna broszka
- Kamillo
- Posty: 1206
- Rejestracja: czwartek 20 lip 2006, 18:04
- Medals: 1
- Aktualnie gram w: The Evil Within 2
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, X360, PS4
Ostatnio oglądałem niezły Anime - Hellsing, myślę, iż większość z was kojaży ten tytuł.
PS. Wie ktoś ile jest odcinków tejże serii ?
PS. Wie ktoś ile jest odcinków tejże serii ?
- mareczek82
- Posty: 55
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 09:02
ja ogladam kilka serii naraz:]
jestem obecnie przy ok 80 odcinku bleach'a, i 6 samurai depp kyo. z obejrzanych polecam bebopa i trigun. niezłe tez były trinity blood i full metal alchemist. w sumie prawie każde jest niezłe. nie lubie tylko romansów a tak każde łykam. a mam tego juz całkiem sporo a obejrzałem moze tylko z 20 % swoich zbiorów-czekam na emeryture albo złamanie nogi żeby nadrobic zaległości
rolly jezeli spodobał ci sie gto to polecam golden boy'a i he is my master czy green green.
kamillo seria ma 13 odcinków i chyba 2 ova.
ogólnie polecam stronkę www.anidb.info gdzie znajdziecie informacje o czym jest dany serial, ile wyszło epek i czy warto ogladać oraz www.animesub.info jak nazwa wskazuje sa tu napisy do anime no i oczywiście www.anfo.pl czyli polskie fansuby
jestem obecnie przy ok 80 odcinku bleach'a, i 6 samurai depp kyo. z obejrzanych polecam bebopa i trigun. niezłe tez były trinity blood i full metal alchemist. w sumie prawie każde jest niezłe. nie lubie tylko romansów a tak każde łykam. a mam tego juz całkiem sporo a obejrzałem moze tylko z 20 % swoich zbiorów-czekam na emeryture albo złamanie nogi żeby nadrobic zaległości
rolly jezeli spodobał ci sie gto to polecam golden boy'a i he is my master czy green green.
kamillo seria ma 13 odcinków i chyba 2 ova.
ogólnie polecam stronkę www.anidb.info gdzie znajdziecie informacje o czym jest dany serial, ile wyszło epek i czy warto ogladać oraz www.animesub.info jak nazwa wskazuje sa tu napisy do anime no i oczywiście www.anfo.pl czyli polskie fansuby
Posty: 43
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości