Wasz ulubiony serial
- miodo
- Posty: 844
- Rejestracja: sobota 26 sty 2008, 03:16
- Posiadany sprzęt: DC,PS2,PS3,PS4,PSP,PSV
Re: Wasz ulubiony serial
Stranger Things - hit z netflixa. W tajnym laboratorium dochodzi do wypadku. Ludzie zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach, w tym kolega głównych bohaterów. Mroczny klimat doprawiony klimatem lat 80. Pierwszy sezon wymiata, 9/10.
Kolejne to już skok na kasę, przyjemnie się ogląda ale do pierwszego się nawet nie umywają, 7/10.
Kolejne to już skok na kasę, przyjemnie się ogląda ale do pierwszego się nawet nie umywają, 7/10.
///
- kolo
- Posty: 703
- Rejestracja: środa 10 mar 2010, 22:03
- Lokalizacja: Łańcut
- Medals: 6
- Aktualnie gram w: Persona Q
- Posiadany sprzęt: MD, SAT, DC, PS1, PS2, PS3, PS4, PSP, PSV, Wii, DS, 3DS, PC
Re: Wasz ulubiony serial
Jeszcze nie serial, ale już wiem że będzie moim ulubionym - oglądnąłem pilot Hazbin Hotel - historia opowiada o Charlie - księżniczce z piekła która nie może już znieść tego że niebo co roku przeprowadza czystki w przepełnionym piekle i otwiera "Happy Hotel" w nadziei że rehabilitacja demonów i grzeszników pomoże w mniej brutalnym rozwiązaniu tego problemu. Potencjalni goście jednak nie podchodzą do pomysłu zbyt entuzjastycznie, "pomocne" szpony postanawia jednak wyciągnąć potężny "Radio Demon" znudzony swoją dominacją.
Ogólnie jest rubasznie i trochę wulgarnie a wykonanie jest wyśmienite - warto sprawdzić jeśli lubicie kreskówki dla dorosłych.
https://www.hazbinhotel.com/watch
- Kamillo
- Posty: 1206
- Rejestracja: czwartek 20 lip 2006, 18:04
- Medals: 1
- Aktualnie gram w: The Evil Within 2
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, X360, PS4
Re: Wasz ulubiony serial
Pewnie wiele z nich już wymieniałem
Polskie :
- Odwróceni
- Ślepnąc od Świateł
- Krew z Krwi
- Belfer
Zagraniczne :
- Rodzina Soprano
- Gomorra
- Billions
- Narcos
- Peaky Blinders
I nie opuściłem jeszcze żadnego odcinka Blok Ekipy
Polskie :
- Odwróceni
- Ślepnąc od Świateł
- Krew z Krwi
- Belfer
Zagraniczne :
- Rodzina Soprano
- Gomorra
- Billions
- Narcos
- Peaky Blinders
I nie opuściłem jeszcze żadnego odcinka Blok Ekipy
- Tomcio
- Posty: 1854
- Rejestracja: środa 12 gru 2007, 17:24
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 2
- Aktualnie gram w: Spiderman (PS4), Wiedźmin 3 (Switch)
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Switch, PS4, PSVita
Re: Wasz ulubiony serial
Polskie :
- Odwróceni
- Ślepnąc od Świateł
- Krew z Krwi
- Belfer
Dodałbym do tego Pułapkę i jesteśmy kwita
NINTENDO FRIEND CODE: SW-4218-9822-1605
- Rolly
- Posty: 2447
- Rejestracja: poniedziałek 26 cze 2006, 10:44
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 15
- Aktualnie gram w: L.O.L Lack of Love, Virtua Fighter 5, Pier Solar, HoMMIII, Blue Submarine no.6
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Saturn, PC, XboxOne S, Android, Raspberry Pi B+
Re: Wasz ulubiony serial
OZARK panowie. Ogólnie seriale tego typu jakoś mocno mnie nie wciągają, ale ten ma świetny scenariusz.
Pranie hajsu, mafia, intrygi i totalnie pokręcone rodzinne relacje.
- Kamillo
- Posty: 1206
- Rejestracja: czwartek 20 lip 2006, 18:04
- Medals: 1
- Aktualnie gram w: The Evil Within 2
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, X360, PS4
Re: Wasz ulubiony serial
Tomcio pisze:Polskie :
- Odwróceni
- Ślepnąc od Świateł
- Krew z Krwi
- Belfer
Dodałbym do tego Pułapkę i jesteśmy kwita
Też dobry, obejrzałem wszystko na TVN.
Rolly, zaciekawiłeś mnie. Moje klimaty.
- Tomcio
- Posty: 1854
- Rejestracja: środa 12 gru 2007, 17:24
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 2
- Aktualnie gram w: Spiderman (PS4), Wiedźmin 3 (Switch)
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Switch, PS4, PSVita
Re: Wasz ulubiony serial
Moje klimaty.
Kamil, a miałeś przyjemność obejrzeć tak promowanego teraz Irlandczyka? Co o nim sądzisz?
NINTENDO FRIEND CODE: SW-4218-9822-1605
- Tomcio
- Posty: 1854
- Rejestracja: środa 12 gru 2007, 17:24
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 2
- Aktualnie gram w: Spiderman (PS4), Wiedźmin 3 (Switch)
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Switch, PS4, PSVita
Re: Wasz ulubiony serial
Obejrzałem w ubiegłym tygodniu pierwszy sezon serialu Wataha. Śmiało mogę go polecić każdemu lubującemu się w ciężkich klimatach. To zdecydowanie dorosły, brutalny serial ze świetną grą aktorską Leszka Lichoty (kolejny tak dobry serial z jego udziałem) i wciągającą historią. Nie sądziłem kilka lat temu, że o polskich produkcjach w odcinkach będę wypowiadał się w samych superlatywach, a tu proszę - Wataha i Pułapka to zdecydowanie czołówka seriali w moim prywatnym rankingu w ogóle. No i nie można zapominać o widokach! Serial rozgrywa się w Bieszczadach, przy granicy polsko-ukraińskiej, więc na przód wysuwa się tutaj flora i fauna tamtejszych terenów.
POLECAM!
POLECAM!
NINTENDO FRIEND CODE: SW-4218-9822-1605
- Kamillo
- Posty: 1206
- Rejestracja: czwartek 20 lip 2006, 18:04
- Medals: 1
- Aktualnie gram w: The Evil Within 2
- Posiadany sprzęt: DC, PSX, PS2, X360, PS4
Re: Wasz ulubiony serial
Tomcio pisze:Moje klimaty.
Kamil, a miałeś przyjemność obejrzeć tak promowanego teraz Irlandczyka? Co o nim sądzisz?
Jasne, i to nie na Netflixie, tylko specjalnie znalazłem kino gdzie był grany. Moje klimaty. Niektórym może się wydać ciężki, monotonny, za długi. Mi po 3,5h było mało. Polecam. Właśnie zaczynam książkę.
- Rolly
- Posty: 2447
- Rejestracja: poniedziałek 26 cze 2006, 10:44
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 15
- Aktualnie gram w: L.O.L Lack of Love, Virtua Fighter 5, Pier Solar, HoMMIII, Blue Submarine no.6
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Saturn, PC, XboxOne S, Android, Raspberry Pi B+
Re: Wasz ulubiony serial
Drugi sezon You (Ty) zakończony.
Było ciekawie i cały czas w napięciu! Świetny serial! Mocne 8+/10!
Czy będzie trzeci? Wątpię. Malusia furteczka zostawiona - ale ja bez tego jestem mega zadowolony z zakończenia.
Było ciekawie i cały czas w napięciu! Świetny serial! Mocne 8+/10!
Czy będzie trzeci? Wątpię. Malusia furteczka zostawiona - ale ja bez tego jestem mega zadowolony z zakończenia.
- Rolly
- Posty: 2447
- Rejestracja: poniedziałek 26 cze 2006, 10:44
- Lokalizacja: Łódź
- Medals: 15
- Aktualnie gram w: L.O.L Lack of Love, Virtua Fighter 5, Pier Solar, HoMMIII, Blue Submarine no.6
- Posiadany sprzęt: Dreamcast, Saturn, PC, XboxOne S, Android, Raspberry Pi B+
Re: Wasz ulubiony serial
Troszkę się uzbierało przez te kilka miesięcy no i wirus też zrobił swoje.
Poniżej lista i kilka słów.
Ozark - trzeci sezon nadal świetny, wszystko jeszcze bardziej się komplikuje, śmierć brata.. Mocne! 8/10
Borderliner - dobry serial kryminalny gdzie policjant próbuje chronić za zabójstwo brata - również policjanta. Dużo się dzieje, trzyma w napięciu. Cofa mi się już tylko od tych kolejnych wątków gejowskich... 7+/10
Intruz - dwa sezony opowiadają o detektywie belgijskiej policji, który wtrąca nos w w lokalne sprawy. Świetnie prowadzone wątki jednej sprawy przez kilka odcinków, mimo że aktorzy mogliby być lepsi. Wciąga. 7+/10
Ultraviolet - polski serial kryminalny, drugi sezon ponownie w Łodzi. Cóż sprawy są infantylne ale zdarzają się też lepsze odcinki no i tam jakiś motyw rodzinny daje radę. Ogólnie da się oglądać. 5+/10
Szkoła dla elity - ze względu na moją żonę. W pierwszym sezonie działo się coś ciekawego. Kolejne mocny spadek i znów geje... 6/10.
12 Małp - nuda, myślałem że będzie coś dobrego jak film. Niestety flaki z olejem i coraz większe zagmatwanie. Nie wytrzymałem. 3+/10
Dom z Papieru - świeży sezon jest OK, ale nie tak dobry jak poprzednie. Trzyma w napięciu ale niektóre sceny są totalnie absurdalne i znów ci geje... Fuj! - 8/10
Ruchome Piaski - zabójstwo w szkole, mocno pokręcone relacje pary nastolatków. Ale wciągałem się. Dobry serial. 8/10
Hotel Beau Séjour - zamordowana dziewczyna ukazuje się tylko powiązanym ze zbrodnią. Scenariusz nawet ciekawy, ale realizacja amatorska. 5+/10
Tabula Rasa - chora "psychicznie" kobieta próbuje odbudować relacje rodzinne a wychodzi z tego mroczna, pokręcona i zawiła intryga. Dobry serial! 8/10
Poniżej lista i kilka słów.
Ozark - trzeci sezon nadal świetny, wszystko jeszcze bardziej się komplikuje, śmierć brata.. Mocne! 8/10
Borderliner - dobry serial kryminalny gdzie policjant próbuje chronić za zabójstwo brata - również policjanta. Dużo się dzieje, trzyma w napięciu. Cofa mi się już tylko od tych kolejnych wątków gejowskich... 7+/10
Intruz - dwa sezony opowiadają o detektywie belgijskiej policji, który wtrąca nos w w lokalne sprawy. Świetnie prowadzone wątki jednej sprawy przez kilka odcinków, mimo że aktorzy mogliby być lepsi. Wciąga. 7+/10
Ultraviolet - polski serial kryminalny, drugi sezon ponownie w Łodzi. Cóż sprawy są infantylne ale zdarzają się też lepsze odcinki no i tam jakiś motyw rodzinny daje radę. Ogólnie da się oglądać. 5+/10
Szkoła dla elity - ze względu na moją żonę. W pierwszym sezonie działo się coś ciekawego. Kolejne mocny spadek i znów geje... 6/10.
12 Małp - nuda, myślałem że będzie coś dobrego jak film. Niestety flaki z olejem i coraz większe zagmatwanie. Nie wytrzymałem. 3+/10
Dom z Papieru - świeży sezon jest OK, ale nie tak dobry jak poprzednie. Trzyma w napięciu ale niektóre sceny są totalnie absurdalne i znów ci geje... Fuj! - 8/10
Ruchome Piaski - zabójstwo w szkole, mocno pokręcone relacje pary nastolatków. Ale wciągałem się. Dobry serial. 8/10
Hotel Beau Séjour - zamordowana dziewczyna ukazuje się tylko powiązanym ze zbrodnią. Scenariusz nawet ciekawy, ale realizacja amatorska. 5+/10
Tabula Rasa - chora "psychicznie" kobieta próbuje odbudować relacje rodzinne a wychodzi z tego mroczna, pokręcona i zawiła intryga. Dobry serial! 8/10
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości